مديرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوايی ايران مطرح کرد؛

تأمین دستگاه‌های مهم کمک ناوبری و بازرسی بار و مسافر از داخل

امیر مکری گفت: در سال جديد يکی از دستگاه‌های مهم کمک ناوبری و بازرسی بار و مسافر از محصولات داخلی تأمين خواهد شد.

تأمین دستگاه‌های مهم کمک ناوبری و بازرسی بار و مسافر از داخل به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها‌ و ناوبری هوایی ایران، سیاوش امیرمکری مدیر عامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری ایران گفت: مهم‌ترین چالش شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در آغاز سال جدید، بارش‌های شدید و وقوع سیلاب بود که با تلاش عوامل فرودگاه‌های درگیر در حادثه سیل، ‌هیچ‌گونه خسارتی به تاسیسات فرودگاهی وارد نشد.

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با اشاره به اهمیت و جایگاه ویژه فرودگاه تبریز در بین فرودگاه‌های کشور گفت: فرودگاه تبریز نقش مهمی در توسعه منطقه شمال‌غرب کشور دارد و مدیران این فرودگاه نیز از سال‌های گذشته جزو لایق‌ترین مدیران فرودگاه‌های کشور بوده‌اند‌.


بیشتر بخوانید: جابه‌جایی یک میلیون مسافر نوروزی از فرودگاه مهرآباد


وی با اشاره به نام‌گذاری سال جدید از سوی رهبر معظم انقلاب با نام «سال رونق تولید» گفت: تلاش همگان در سال جدید باید در راستای «حمایت از تولید داخلی» باشد که ما نیز در شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران تلاش خواهیم کرد اغلب نیازهای شرکت از تولیدات داخلی تامین ‌شود، در همین راستا در سال جدید یکی از دستگاه‌های مهم کمک ناوبری و بازرسی بار و مسافر از محصولات داخلی تامین خواهد شد.

امیرمکری با اشاره به اهمیت نیروی انسانی در رشد و توسعه شرکت فرودگاه‌ها گفت: در دوره مدیریت جدید حس تعلق خاطر و مشارکت سازمانی‌ تقویت خواهد شد و مدیریت جدید به توان نیروی انسانی شرکت اعتماد کامل دارد.

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران گفت: شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران تقریبا به جایگاه واقعی خود دست یافته است که این موضوع مدیون تلاش همه پرسنل و مدیران شرکت در ادوار گذشته بوده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار