شهباززاده: استحقاق پیروزی برابر سایپا را داشتیم

مهاجم تیم فوتبال سپاهان گفت: بعد از ۱۰ نفره شدن استحقاق این برتری داشتیم و خدا را شکر توانستیم ۳ امتیاز این بازی را بگیریم.  

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سجاد شهباززاده مهاجم تیم فوتبال ساپاهان درباره پیروزی برابر تیم سایپا اظهار کرد: بازی خوبی انجام دادیم و از دقیقه اول تیم برتر زمین بودیم و حتی بعد از ۱۰ نفره شدن استحقاق این برتری را داشتیم و خدا را شکر توانستیم ۳ امتیاز این بازی را بگیریم.

او درباره گلزنی به تیم سابقش بیان کرد: بله از سایپا خاطرات خوبی دارم و همیشه با احترام از مجموعه سایپا یاد کردم و خدا را شکر که ۳ امتیاز گرفتیم.

شهباززاده درباره اینکه بعد از باخت به استقلال خیلی زود به بازی برگشتند و انگیزه زیادی هم برابر پرسپولیس دارند، گفت: بله خیلی مهم بود که بعد از اینکه در کورس رقابت با مدعیان بازی مهمی را بازنده شدیم توانستیم خیلی سریع تیم را جمع و جور کنیم که خدا را شکر توانستیم این کار را خیلی زود انجام بدهیم. به هر حال ۳ امتیاز بازی با سایپا به دردمان می‌خورد و روحیه‌ای که به تیم می‌دهد خیلی تاثیرگذار است.

او درباره اینکه بازی با پرسپولیس چطور می‌بیند، گفت: از فردا تمرینات را برای بازی با پرسپولیس شروع می‌کنیم و یک بازی سختی داریم و امیدوارم بتوانیم آن بازی را پیروز شویم.

مهاجم سپاهان درباره اینکه آمادگی نداشتن دروازه بان سایپا چقدر در پیروزی برابر این تیم تاثیر داشت، گفت: من درباره تیم خودم می‌توانم صحبت کنم که خیلی خوب و قدرتمندانه بازی کردیم و از موقعیت هایمان استفاده کردیم.

 انتهای پیام/ 

اظهارات شهباززاده درباره پیروزی برابر تیم سایپا 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار