دانشگاه صنعتی کرمانشاه می تواند در زمینه کار آفرینی غرب کشور موثر باشد

رییس دانشگاه صنعتی کرمانشاه گفت: دانشگاه صنعتی کرمانشاه با توجه به ظرفیت‌ها و همچنین فارغ التحصیلان خود، توانایی آن را دارد که در آینده با کمک و حمایت هیات امنا در زمینه کار آفرینی در غرب کشور گام‌های موثرتری بردارد.

دانشگاه صنعتی کرمانشاه می تواند در زمینه کار آفرینی غرب کشور موثر باشدبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، اختری ریاست دانشگاه صنعتی کرمانشاه بیان کرد: دانشگاه صنعتی کرمانشاه با توجه به ظرفیت‌ها و همچنین فارغ التحصیلان خود، توانایی آن را دارد که در آینده با کمک و حمایت هیات امنا در زمینه کار آفرینی در غرب کشور گام‌های موثرتری بردارد.

ریاست دانشگاه از اعضای هیأت امنا خواست با توجه به شرایط کنونی، در سال جدید تمهیداتی اتخاذ نمایند که باعث ارتقاء و ایجاد انگیزه در اعضای هیأت علمی و نیز کارکنان جوان این دانشگاه گردد؛ چرا که آنچه دانشگاه صنعتی را در پیشبرد اهدافش یاری می‌رساند، انگیزه‌ای است که بین نیروی جوان و کارآمد آن وجود دارد.

ترک نژاد، عضو حقیقی هیأت امنا اظهار کرد: بدون شک وجود نیرویی‌های پر انرژی، با انگیزه و جوان در دانشگاه صنعتی کرمانشاه، باعث رشد و پیشرفت آن شده است. حتم به یقین وجود این اساتید جوان نیز این شرایط را بوجود خواهد آورد که در آینده نزدیک شاهد دانش آموختگانی با انگیزه، خلاق و کارآمد از این دانشگاه باشیم.

 ترک نژاد در ادامه‌ی سخنان خود در خصوص ارتقا اساتید و کارکنان دانشگاه، چنین بیان کرد:  اعضای هیأت امنا در این راستا از هیچ گونه تلاشی فروگذار نخواهند بود و با توجه به اهمیت موضوع قطعا در این خصوص اقداماتی صورت خواهد پذیرفت.

وی همچنین افزود: هیأت امنا آمادگی آن را دارد که شرایط را برای حل مشکلات رفاهی اعضای هیأت علمی و کارکنان هموار کند و در این راستا می‌تواند از ظرفیت‌های استانداری استفاده نماید.

علی کرمانشاه عضو حقیقی هیأت امنا نیز ضمن اشاره به اینکه در حال حاضر به صنف نخبگان توجهی نمی‌شود، ابراز کرد: شرایط کنونی اقتصاد جامعه نباید نخبگان را متزلزل کند. آن‌ها باید با توجه به اقتصاد مقاومتی به دنبال کسب و کار خود باشند و موانع را کنار بزنند.

وی همچنین همکاری بین دانشگاه‌ها را باعث ارتقا و بالا رفت سطح علمی آن‌ها دانست و یادآور شد: دانشگاه‌ها نیاز دارند، ضمن هماهنگی و ارتباط بیشتر با همدیگر و ارتقای فعالیت‌های بین المللی خود با وجود مهندسین فارغ التحصیل، تعاملی سازنده با دنیا برقرار کرده و درآمد زایی کنند.

 

 

انتهای  پیام/ز



همکاری بین دانشگاه‌ها  باعث ارتقا و بالا رفتن سطح علمی آن‌ها می شود 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.