مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان:

۷۰ پروژه آموزشی در سطح استان در دست تکمیل، تجهیز و ساخت است

دستورانی گفت: در سال جدید ۷۰ پروژه کوچک وبزرگ آموزشی در سطح استان با اعتبارات ملی و مشارکت خیرین عزیز در دست تکمیل، تجهیز و ساخت است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، محمد دستورانی مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان در چهارمین جشنواره خیرین مدرسه ساز شرق استان در منطقه بیارجمند گفت: دولت به تنهایی قادر به ساخت و تجهیز مدارس ایمن به اندازه نیاز واقعی آموزش وپرورش استان نیست بنابراین حضور و مشارکت فعال خیرین عزیز مدرسه ساز برای احداث فضا های آموزشی، پرورشی، پژوهشی، کتابخانه و نماز خانه در گستره استان و بر اساس نیاز سنجی انجام شده یک ضرورت دائمی است.

وی افزود: هم اکنون ۷۰ پروژه کوچک وبزرگ آموزشی در سطح استان با اعتبارات ملی و مشارکت خیرین عزیز در دست تکمیل، تجهیز و ساخت است.

دستورانی ادامه داد: اداره کل نوسازی مدارس استان سمنان مرجع تخصصی طراحی، نظارت و ساخت فضاهای آموزشی در سال ۹۸ روزهای پر کاری خواهد داشت.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با بیان اینکه مدرسه سازی برای خیرین بهترین راه رسیدن به خداست گفت: خداوند برای تربیت انسان جهان را آفرید و خیرین با الهام از پروردگار برای تحقق این مهم یعنی تربیت انسان مدرسه می سازند.

وی در پایان ابراز داشت: حمایت مالی یک سال تحصیلی از مدارس غیر برخوردار، تجهیز کتابخانه، تجهیز آزمایشگاه، خرید و اهدای یک وسیله مورد نیاز برای مدراس، حمایت مالی و معنوی از اردو هایی دانش آموزی و جشنواره های فرهنگی، هنری، ورزشی، تحولی و فنآوری از مصادیق تعمیم عرصه های مشارکت خیرین در سال ۹۸ است.

انتهای پیام / گ

چهارمین جشنواره خیرین مدرسه ساز شرق استان سمنان برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار