دنیل ارزانی، مهاجم ایرانی تیم ملی استرالیا درحال تمرین با منچسترسیتی انگلیس است تا زودتر به فوتبال بازگردد.

تمرینات مهاجم ایرانی با منچسترسینی انگلیسبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران و به نقل از سایت گل، دنیل ارزانی، مهاجم ایرانی تیم ملی استرالیا که عضو باشگاه منچسترسیتی است اما سال ۲۰۱۸ به طور قرضی به سلتیک اسکاتلند رفت، در اولین فصل حضور در این تیم رباط صلیبی پاره کرد تا مدت‌ها از فوتبال به دور باشد.

البته در روز‌های گذشته ارزانی با انتشار ویدیو‌هایی از خود در تمرینات منچسترسیتی نشان داده که مصدومیتش درحال برطرف شدن است و به زودی به سلتیک بازمی گردد تا این تیم را همراهی کند. مهاجم ملی‌پوش استرالیایی از ماه اکتبر به دلیل پارگی رباط صلیبی از فوتبال دور بوده و در کشور اسپانیا تحت عمل جراحی قرار گرفته است.

ارزانی که مراحل پایانی دوران بهبود را پشت سر می‌گذارد با انتشار ویدیو‌هایی در شبکه‌های اجتماعی گفت که به همراه منچسترسیتی مشغول تمرین است و به زودی به مستطیل سبز بازمی گردد. او در این باره بیان کرد: عمل جراحی و امکانات خوبی داشتم و امیدوارم پرقدرت‌تر بازگردم. مشکلی خاصی وجود ندارد و تمریناتم را انجام می‌دهم تا آماده بازی شوم.

ارزانی ۲۰ ساله که با قراردادی دو ساله به عنوان بازیکن قرضی از سیتی به سلتیک اسکاتلند منتقل شده به زودی به این باشگاه اسکاتلندی بازخواهد گشت. از زمان مصدومیت ارزانی، سلتیک سرمربی خود را تغییر داده و حالا نیل لنون به جای برندن راجرز سکان هدایت این تیم را به عهده دارد.

پیش از جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، مسئولان فدراسیون فوتبال در صدد بودند تا او را به تیم ملی بیاورند که این اتفاق رخ نداد.

انتهای پیام/

دنیل ارزانی با منچسترسیتی تمرین می کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار