مدیرکل تحول اداری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: ٤٥ طرح فرهنگی در کشور در حال ساخت است که ٢٠ مورد را تالار‌های مرکزی استان‌ها تشکیل می‌دهد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز ،مهران تقوی مدیرکل تحول اداری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در بازدید از ساخت تالار مرکزی شیراز اظهار کرد: ٤٥ طرح فرهنگی در کشور داریم که ٢٠ مورد را تالار‌های مرکزی استان‌ها تشکیل می‌دهد که از این تعداد تنها ٣ طرح به بهره برداری رسیده است.

وی ادامه داد: رویکرد دولت در واگذاری‌ها از پیمانکاری به سمت مشارکت عمومی تغییر یافته و همین موضوع سبب حذف بودجه از بودجه‌های عمومی شده است.

معاون مدیرکل تحول اداری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در بازدید از تالار مرکزی شیراز گفت : با شهردای برای ساخت این تالار به توافق رسیدیم.

وی با اشاره به سیلوی قدیمی غله شیراز در کنار این تالار افزود: این سیلوی غله باید به عنوان مجموعه‌ای فرهنگی تاریخی حفظ شود.

تقوی گفت: با وجود این که شیراز از لحاظ جاذبه‌های فرهنگی و هنری در اولویت قرار دارد، از لحاظ جذب بودجه‌ها پیشرفت چندانی نداشته است.

وی ابراز امیدواری کرد که با اعلام آمادگی و ورود شهرداری شیراز به پروژه تالار مرکزی، هر چه زودتر این تالار به بهره برداری برسد.

 

انتهای پیام/ت

 مشارکت شهرداری شیراز برای ساخ تالار مرکزی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.