اعتراف مقامات منچستریونایتد به یک اشتباه بزرگ در نقل و انتقال بازیکنان

معاون اجرایی باشگاه منچستر یونایتد، به یک اشتباه بزرگ در نقل و انتقالات اعتراف کرد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، معاون اجرایی منچستر یونایتد در یک محفل خصوصی اعتراف کرد که در مورد انتقال الکسیس سانچز اشتباه کرده است. نایب رئیس شیاطین سرخ ضمن اعتراف به این که خرید سانچز اشتباه بود، از این که مبلغ هنگفتی برای خرید این بازیکن صرف شده، اظهار پشیمانی کرد.

طبق گفته مترو، این بازیکن شیلیایی حتی برای این باشگاه ثروتمند هم تبدیل به اشتباه گرانی شده است. این باشگاه به سانچز ۴۰۰ پوند در هفته به جز پاداش‌ها پرداخت می‌کند. اما این بازیکن با نمایش ضعیف خود در زمین نشان داده شایسته این مبلغ نیست. او در بیش از ۴۲ بازی تنها ۵ گل زده است.

وودوارد از قرارداد سانچز چنان صدمه‌ای دیده است که پیامد‌های این قرارداد سنگین از سوی دیگر اعضای باشگاه احساس می‌شود. داوید دخه آ دروازه بان یونایتد برای امضای قرارداد جدید خواستار همان دستمزدی است که سانچز در حال حاضر می‌گیرد. با این حال، رئیس نگران آن است که همان اشتباه این با دخه آ تکرار شود.

سانچز در سال ۲۰۱۷ با قراردادی چهار و نیم ساله به (اولد ترافورد) پیوست اما ناگهان دچار افت شدیدی شد. احتمالا منچستریونایتد این بازیکن را که با مصدومیت و افت بدنی مواجه شده در لیست فروش قرار خواهد داد.

با این حال، حقوق و دستمزد بالای او مانع فروشش است و باشگاه‌ها حاضر نیستند برای بازیکنی که برای مدت طولانی از فرم خارج شده، دستمزد مشابهی بپردازند.

سانچز که روزی حضور هیجان انگیزی در زمین داشت، به شدت افت کرده است.


بیشتر بخوانید:

لاتزیو از سهمیه لیگ قهرمانان دور شد/شکست سنگین سمپدوریا مقابل بولونیا

مونشن گلادباخ ۱ - بایرن مونیخ ۵/ باوارایی‌ها اختلاف امتیاز با دورتموند را از بین بردند

پیروزی پر گل اشتوتگارت مقابل هانوفر در نبرد پایین جدولی ها


انتهای پیام/

خرید سانچز اشتباه بزرگ یونایتد‌ها بود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار