آزار جنسی و زنده سوزاندن یک دختر جوان خشم بنگلادشی‌ها را برانگیخت

زنده سوزاندن یک دانش آموز دختر در بنگلادش درپی شکایت از مدیر مدرسه‌اش به دلیل آزار جنسی او توسط خود مدیر، مردم این کشور را به شدت خشمگین کرده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از شبکه تلویزیونی فرانس ۲۴، زنده سوزاندن یک دانش آموز دختر از سوی مدیر مدرسه‌ای در بنگلادش مردم این کشور را به شدت خشمگین کرده است.

دختر جوانی درپی شکایت از مدیر مدرسه اش در بنگلادش به دلیل آزار جنسی او، زنده در آتش سوزانده شد. این اتفاق در نوزدهم ماه آوریل رخ داده است. نصرت نوزده سال سن داشت. این اتفاق خشم سراسری مردم این کشور را به دنبال داشته است. هجده نفر از جمله مدیر مدرسه بازداشت شده اند.

گزارشگر شبکه فرانس ۲۴ گفت: مردم بنگلادش از زمان مرگ نصرت همه روزه تظاهرات می‌کنند و خواهان اجرای عدالت برای قربانی هستند. این دختر در نوزدهم ماه آوریل بر اثر شدت جراحات ناشی از سوختگی جان سپرد. وی زنده در آتش سوخت. چند روز قبل از حادثه وی از مدیر مدرسه اش به دلیل آزار جنسی شکایت کرده بود.

این ماجرای غم انگیز خشم مردم کشور را به دنبال داشت. مردم، مقامات را به کوتاهی در رسیدگی به مساله نبود امنیت متهم کردند. یک زن تظاهرات کننده گفت در مدرسه، دختران هدف آزار جنسی قرار می‌گیرند و ما اینجا جمع شده ایم تا این وضع تغییر کند.

گزارشگر گفت مدیر مدرسه نصرت را به بالای پشت بام مدرسه برد و از وی خواسته بود تا شکایتش را پس بگیرد. نصرت با این درخواست مخالفت کرد. مدیر مدرسه نیز پس از ریختن نفت به روی نصرت، وی را به آتش کشید. نصرت با ۸۸ درصد سوختگی در بیمارستان جان باخت.

فرانس ۲۴ بخشی از سخنان اکم موسی میا پدر نصرت را پخش کرد.

وی گفت هم اکنون که با شما صحبت می‌کنم نمی‌توانم بگویم که چه حسی دارم. من به شدت منقلب شده ام و بسیار خشمگین هستم.

انتهای پیام/

برچسب ها: فساد اخلاقی ، آسیا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار