سپاه حافظ انقلاب اسلامی و دستاورد‌های آن

فرمانده سپاه کربلای مازندران در سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ماموریت اصلی سپاه حفظ و پاسداری از انقلاب اسلامی و اسلام است.

سردار محمدحسین بابایی فرمانده سپاه کربلای مازندران  در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به منظور حفظ، تعمیق و بسط دادن دستاورد‌های ارزشی نظام اسلامی در ایران و جهان دانست و گفت: امام خمینی (ره) با شناختی که از جوانان مومن، وفادار،  همیشه در صحنه، و ولایتمدار بدست آورد، در دوم اردیبهشت ماه ۵۸ فرمان تاسیس این نهاد مقدس را صادر کرد.
 

وی افزود:سپاه علاوه بر حفاظت و صیانت از کشور در برابر تهدیدات داخلی و خارجی در مواقع بروز حوادث طبیعی ،مانند سیل اخیر به یاری مردم شتافت که یکی از وظایف سپاه است.

وی با اشاره به اینکه سپاه برای صیانت از مردم بدون ملاحظه ورود پیدا می‌کنیم گفت: یکی از ماموریت‌های سپاه در حوزه اشتغال  و مبارزه با جنگ اقتصادی است  که می‌توانیم  اشتغال ایجاد کنیم و نیاز به فرهنگ کار و تلاش داریم تا بسیاری از مشکلات جامعه را رفع کنیم.

وی افزود: مردم، ولی نعمتان ما هستند پس تا می‌توانیم بایدجهت رفع مشکلات و محرومیت‌ها تلاش کنیم و مسئولان در صف مقدم با استفاده از توان سپاه در این مسیر کوشا باشند.
انتهای پیام/س
 


ماموریت اصلی سپاه صیانت از انقلاب و اسلام

برچسب ها: سپاه ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار