اولین تصاویر از هوآوی Mate 20 X 5G منتشر شد +فیلم

گوشی جدید هوآوی Mate 20 X 5G که مدت زیادی سوژه رسانه‌ها بود، به تازگی در ویدئویی دیده شد.

اولین تصاویر از هوآوی Mate 20 X 5G منتشر شد +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، هوآوی این روزها به یکی از قطب‌های قدرتمند تولید گوشی‌های هوشمند در جهان تبدیل شده است و حتی در بسیاری از نقاط جهان این گوشی‌ها به گوشی‌های هوشمند ساخت شرکت‌هایی از جمله سامسونگ و اپل ترجیح داده می‌شود و حالا با انتشار خبرهایی درباره جدیدترین گوشی این شرکت یعنی Mate 20 X، تمام جهان به دنبال این است تا بداند که این شرکت چه ویژگی‌هایی را برای آن در نظر گرفته است.

طی چند روز گذشته، در حالی که هوآوی دو گوشی با مودم 5G را برای رونمایی محصولات امسال خود در نظر گرفته، این Mate 20 X 5G بود که سرخط بسیاری از خبرهای جدید حوزه فناوری شده است. پس از انتشار تصاویری از بسته‌های خرده‌فروشی نسخه 5G گوشی جدید هوآوی، یک ویدئوی جدید از این دستگاه هوشمند در فضای مجازی توسط Zing Gadget به اشتراک گذاشته است که Mate 20 X 5G را در دست شخص استفاده‌کننده از آن نشان می‌دهد. ویدئوی تازه به اشتراک گذاشته شده از Mate 20 X 5G، این گوشی هوشمند جدید را در زاویه‌های مختلف به نمایش گذاشته است و زاویه اصلی آن لوگوی 5G را در پنل پشتی آن نشان می‌دهد. مشخصاتی که این ویدئو در کپشن خود دارد، اعلام می‌کند که شایعات پیش از این، اشتباه بوده‌اند چرا که باتری این گوشی دارای ظرفیت ۴ هزار و ۲۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است و ظرفیتی کمتر را نسبت به شایعات نشان می‌دهد و مشخصه دیگر این است که باتری دستگاه می‌تواند از فناوری Super Charge با قدرت ۴۰ وات پشتیبانی کند.

هر دو گوشی جدید هوآوی، Mate X تاشو و Mate 20 X 5G از مودم جدید ساخت این شرکت، Balong 5000 استفاده خواهند کرد که با واحد پردازش گوشی‌های جدید این شرکت یعنی HiSilicon Kirin 980 سازگار است و نیاز به فضای بیشتری در گوشی Mate 20 X دارد. دلیل کوچکتر شدن باتری هم تا ۴ هزار و ۲۰۰ میلی‌آمپر ساعت به دلیل قرار دادن مودم جدید هوآوی در این گوشی هوشمند است. نسخه 4G این گوشی دارای باتری ۵ هزار میلی‌آمپر ساعتی است.

دیگر مشخصات Mate 20 X 5G قرار است مانند نسخه معمولی آن باشد. این گوشی هوشمند دارای یک صفحه نمایش ۷.۲ اینچی بزرگ و براق است، حافظه رم این دستگاه به ۸ گیگابایت می‌رسد و دوربین اصلی Mate 20 X 5G سه‌گانه است. این دوربین سه‌گانه از همان ترکیبی استفاده می‌کند که در Mate 20 Pro مورد استفاده قرار گرفته بود. هوآوی هنوز هیچ اطلاعاتی درباره معرفی و عرضه نسخه 5G گوشی Mate 20 X 5G خود منتشر نکرده است ولی گفته می‌شود گوشی تاشوی Mate X در نیمه دوم امسال میلادی به بازار عرضه شود.


بیشتر بخوانید: گوشی آنر 20i با دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی رونمایی شد


انتهای پیام/

هوآوی Mate 20 X 5G را در ویدئو جدید ببینید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار