محسنی: سرمربی تیم ملی جودو باید به روز باشد

مربی جودو گفت: مربیان داخلی خوبی داریم و اعضای تیم ملی نیز زیر نظر مربیان خودشان تربیت شده اند.

محسنی مربی جودو در گفتگو با  خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت تیم ملی جودو در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: عملکرد بچه ها نسبت به خودشان خوب بود ولی از لحاظ آسیایی و جهانی ضعیف عمل کردند. وی افزود: اعضای کادر فنی تیم ملی باید ببینند که چه چیزی از جودو می خواهند.

محسنی مربی تیم جودو درباره عملکرد آرش میراسماعیلی و اعضای کادر فنی تیم ملی گفت: آرش میراسماعیلی کارش را بلد است او خوب می داند که چه چیزی از جودو می خواهد. وی افزود: کادر فنی قبلی از داشته های قبلی خود داشت بهره می برد. ما باید به این کادر جدید فرصت دهیم تا ببینیم کادر فنی جدید چه عملکردی را از خود نشان می دهد. وی در ادامه گفت: کادر فنی فعلی بیشتر روی کارهای قدرتی تیم کار می کنند و از لحاظ تکنیکی و تاکتیکی ضعیف عمل می کنیم. و به نظر بنده نفطه ضعف تیم ملی در همین جا است.

مربی تیم جودو درباره وضعیت برخی از جودوکاران با تجربه تیم ملی گفت: آقای جمالی و بریمانلو عالی هستند و شکی در این نیست. به نظر من مربیان تیم ملی باید دانش روز دنیا را به بچه های ما یاد بدهند. جودوی امروز روی بحث تاکتیک و تکنیک است. وی گفت: بچه های تیم ملی ما همه از لحاظ قدرتی عالی هستند ولی ضعف تیم در تکنیک و تاکتیک است.

محسنی درباره این که چه پیشنهادی دارد برای مسابقات پیش روی تیم ملی جودو گفت: ما مربیان داخلی بسیار خوبی داریم همین بچه های تیم ملی ما زیر نظر مربیان داخلی خودشان تربیت شدند. ما باید در کنار سرمربی تیم ملی از مربی آن جودوکار نیز استفاده کنیم زیرا آن مربی شاگرد خود را بهتر می شناسد وضعیت تکنیکی و خوراک او را بهتر می شناسد. وی گفت: آرش میراسماعیلی قرار است چنین برنامه ای را برای تیم ملی به کار گیرد. وی تاکید کرد: مربی داخلی بهتر با خلقیات آن شاگرد ی که خود تربیت کرده است آشنا است. و این مطلب یک همدلی همه جانبه را می طلبد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از تیم ملی جودو

برچسب ها: جودو ، قهرمانی آسیا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۹:۳۵ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸
آقای محسنی حرف منطقی زده چرا ناراحت شدید.باید به تیم جدید فرصت داد. تا برنامه هاشونو اجراکنند.
Iran (Islamic Republic of)
نظری از شهرری
۱۳:۵۱ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸
این محسنی کی هست ؟ کسی اورو میشناسه؟؟؟؟؟؟
آخرین اخبار