درویش:

با برد برابر هوادار یک فینال را پشت سر گذاشتیم/ علت احضارم به کمیته اخلاق را نمی‌دانم

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: خدا را شکر یک فینال از چهار فینال خود را با برد برابر تیم هوادار پشت سر گذاشتیم.

رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس بعد از برتری تیمش برابر تیم هوادار اظهار کرد: خدا را شکر یک فینال از چهار فینال خود را با پیروزی پشت سر گذراندیم. پس از این بازی هم برای دیدار با استقلال خوزستان آماده می‌شویم.

او درباره  احضار خود به کمیته اخلاق گفت: این انتهای کار است! از روز اول به اشکال مختلف ما را احضار کردند، اما نمی‌دانم این احضاریه اخیر در چه مورد است. این خبر را یکی از خبرنگاران به من داد و طبق معمول گردن من نازک است و مطیع هستم.

درویش درباره فساد مالی در برخی از باشگاه‌ها رخ داده است، بیان کرد: من هم شنیدم. خوشبختانه دست توانایی بلند شده و این اتفاقات را پیگیری می‌کند. ما می‌گفتیم که سیستم دلالی با هدایت  فضای مجازی و  برخی از اهالی رسانه این کار را انجام می‌داده و  این موضوع را گوشزد کردیم، اما کمیته اخلاق و کمیته انضباطی بعد از اینکه  این مسائل را مطرح می‌کردیم، ما را احضار می‌کردند. خدا را شکر اکنون سازمان‌های نظارتی به این نتیجه رسیده‌اند که برخی مسائل بغرنج و بد در فوتبال، به وقوع پیوسته و همواره ادامه داشته است. امیدواریم روزی برسد که دیگر افرادی با حمایت رسانه و برخی عوامل فدراسیون، فوتبال یا غیرفوتبال، خط مشی تعیین نکنند. ان‌شاءالله سالم‌سازی در فوتبال شروع شود و از این به بعد هر کس شایسته است به حق خود برسد.

او درباره اینکه آیا مالکان جدید پرسپولیس برای آینده جلسه‌ای با خودش داشته‌اند یا فقط مانند یک قرص مسکن بابت هر برد پاداش می‌دهند، بیان کرد: پاداش‌ها چند روز قبل واریز شد، اما از آنجایی که قرار بود اعضای بانک‌های مختلف باشند، به صورت ضرب‌الاجل برای رفع موانع اورژانسی جلسه‌ای داشتیم. ظرف یکی ۲ روز آینده جلسه‌ای با مدیرعامل بانک شهر و ۲ بانک دیگر داریم که اول اینکه در ادامه راه کدام تعهدات سریعتر است باید آنها را انجام بدهیم و تعهداتی که از قبل مانده بود برنامه ریزی کنیم که چطور بتوانیم انجام بدهیم.  

درویش درباره اینکه نظری در مورد رای کمیته انضباطی درباره بازیکن خاطی استقلال ندارد، گفت: این‌ها حاشیه است. ما عادت کردیم و نمونه اش را در بازی قبلی دیدید که بازیکن و کاپیتان ما خطایی کرد که به زعم مسئولان کمیته داوران کارت قرمز نداشت، اما هفته بعد همه کارشناسان و داوران اذعان کردند که بازیکن استقلال باید کارت زرد دوم را می‌گرفت و نشد. من با رئیس کمیته داوران صحبت کردم و گفت: حق با شماست. اما این صحبت‌ها چیزی را حل نمی‌کند و حق با شماست به کسی امتیاز نمی‌دهند. ۲ هزار حرف برای شما باشد، اما یک مثقال امتیاز نمی‌دهند.  

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره اینکه گفته می‌شود قرار است بازی استقلال با پیکان در هفته پایانی با حضور تماشاگران در خارج از تهران برگزار شود، گفت: ما اعتراضی نکرده‌ایم، اما گفتیم از آنجایی که همه شعار عدالت می‌دهند اگر قرار است هر بازی در ورزشگاه پاس قوامین بدون تماشاگر برگزار شود در همه بازی‌ها نیز باید اینطور باشد. اگر امروز بازی ما با هوادار بدون حضور تماشاگر برگزار شد، یقینا سایر مسابقاتی که اینجا برگزار می‌شود باید بدون تماشاگر باشد.

درویش درباره اینکه با وجود بدون تماشاگر بودن بازی، تماشاگرانی در ورزشگاه حضور داشتند، گفت: جالب است که به ما گفتند می‌توانید ۷۰ نفر را به ورزشگاه بیاورید، در صورتی که ۷، ۸ نفر بیشتر اجازه ورود ندادند و بین ۲ نیمه گفتند اجازه دادیم وارد ورزشگاه شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۳:۲۲ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جون بجونشان کنی ذات کثیف است فقط دنبال حاشیه سازی و خاله زنک بازی هستند
آخرین اخبار