مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: آمادگی داریم برنامه‌های فرهنگی و هنری را به صورت تخصصی برای پخش از صداوسیما تولید کنیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، فاطمه کرمپور در نشست با مدیرکل و معاونان صدا و سیمای مرکز بوشهر افزود: اکنون جای برنامه‌های تخصصی فرهنگ و هنر در برنامه‌های صدا و سیمای مرکز بوشهر خالی است و ما آماده‌ایم در زمینه تهیه این گونه برنامه‌ها مشارکت کنیم.

وی ادامه داد: صدا و سیما نقش ارزنده و قابل تحسینی در انعکاس فعالیت‌های فرهنگی و هنری و اطلاع رسانی دارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر بیان کرد: پراکندگی فعالیت‌های فرهنگی در دستگاه‌های اجرایی باعث شده که کار‌ها آن طور که باید انعکاس نیابد.

کرمپور افزود: تعامل در اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری به طور قطع می‌تواند اتفاقات خوبی را رقم زند و از آسیب‌های اجتماعی جلوگیری کند.

وی همچنین به برنامه‌های روز ملی خلیج فارس اشاره کرد و یادآور شد: روز ملی خلیج فارس یک روز مردمی است که مربوط به یک دستگاه نیست بلکه تک تک افراد جامعه باید در کنار دستگاه‌ها اجرایی در معرفی تاریخ و فرهنگ خود تلاش مضاعف داشته باشند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر ابراز امیدواری کرد با انعکاس برنامه‌های متنوعی که برای پاسداشت روز خلیج فارس تدارک دیده از صداوسیمای مرکز بوشهر، کمک شایانی به معرفی این روز در سطح ملی و بین المللی صورت گیرد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز بوشهر نیز گفت: تعامل دستگاه‌های فرهنگی در استان، فرهنگ و هنر این منطقه را در جامعه بیش از پیش معرفی می‌کند.

سیدحسین ناظر افزود: استان بوشهر یکی از استان‌های برتر در حوزه هنر‌های نمایشی است  و آمادگی داریم در کنار اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هنرمندان این حوزه و دیگر حوزه‌ها را به جامعه معرفی کنیم.

وی یادآور شد: نهاد‌های غیر رسمی یکی از ارکان موفقیت در اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری هستند که، باید به آن‌ها اعتماد کرد و شرایط را برای فعالیت و مشارکت بیشتر این نهاد‌ها مهیا ساخت.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز بوشهر تاکید کرد: این مرکز همواره در انعکاس فعالیت‌ها با دستگاه‌ها هم قدم بوده و آمادگی دارد برنامه‌های روز ملی خلیج فارس را قبل و هنگام برگزاری برنامه‌ها اطلاع رسانی کند.

انتهای پیام/ک

بررسی راه‌های همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و صداوسیمای مرکز بوشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.