تحویل اولین مسکن خسارت‌دیده از بارندگی در خراسان شمالی

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: در یک اقدام جهادی اولین منزل مسکونی خسارت‌دیده از سیل و بارندگی امسال در شهرستان بجنورد به بهره‌برداری رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، مجید الهی راد مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی با اعلام اینکه این واحد مسکونی در بارندگی اخیر به‌صورت کامل تخریب‌شده بود ، گفت: این منزل مسکونی به همت کمیته امداد و بسیج به‌صورت درجاسازی در بجنورد ساخته و واگذار شد.

وی افزود: کمیته امداد استان بیش از هشت میلیون تومان به‌صورت بلاعوض برای ساخت این منزل خسارت‌دیده هزینه کرده است.

الهی راد به اقدامات کمیته امداد استان برای کمک‌رسانی به خانوار‌های آسیب‌دیده از سیل و بارندگی اشاره کرد و گفت: سیل و بارندگی‌های فروردین‌ماه امسال به بیش از دو هزار و ۷۰۰ خانوار مددجوی تحت حمایت این نهاد آسیب‌زده است.

مدیرکل کمیته امداد استان با اشاره به اینکه این نهاد هم‌اکنون در حال توزیع شش هزار قلم کالای اساسی شامل انواع لوازم منزل در بین مددجویان آسیب‌دیده است، افزود: توزیع این کالا‌ها از ابتدای هفته جاری شروع‌شده و تا پایان هفته تمامی آن‌ها در اختیار مددجویان سیل‌زده در نقاط مختلف شهری و روستایی قرار می‌گیرد.

وی اعتبار هزینه شده برای خرید این کالا‌ها را بیش از چهار میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: این اعتبارات از محل کمک‌های مردمی تأمین‌شده است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی افزود: تاکنون مردم نیکوکار این استان یک میلیارد و ۸۷۰ میلیون تومان برای سیل‌زدگان به کمیته امداد کمک کردند.

انتهای پیام / ب

بهره‌برداری از اولین منزل مسکونی خسارت‌دیده از سیل و بارندگی در شهرستان بجنورد

برچسب ها: کمیته امداد ، مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.