خدمات رسانی به مناطق سیل زده؛

۴ اکیپ آتش‌نشان به پلدختر اعزام شدند

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان از اعزام ۴ اکیپ آتش‌نشان به مناطق سیل زده پلدختر خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،  محمدرضا بیاناتی، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان، با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به وظیفه دردمندی با مردم سیل زده استان لرستان و دستور استاندار، ۴ اکیپ آتش‌نشانی مجهز، به فرماندهی معاون ادارای سازمان به مناطق سیل زده شهرستان پلدختر اعزام شدند.

بیاناتی  ادامه داد: به علت حساسیت شغل آتش‌نشانی و نیاز مبرم و لحظه‌ای شهر به آتش‌نشانان، اعزام این ارگان فقط با دستور استاندار امکان پذیر بود به‌طوری که ۴ اکیپ آتش‌نشان از ۲۷ فروردین اعزام و تا ۶ اردیبهشت به انجام وظیفه می‌پردازند.

وی با اشاره به تجهیزات ارسال شده نیز عنوان کرد: افزون بر اعزام ۴ اکیپ مجهز، یک دستگاه خودروی سنگین و یک دستگاه خودروی سبک آتش نشانی همراه آن‌ها اعزام شده است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان نصریح کرد: فعالیت آتش‌نشانان در پلدختر شامل پاکسازی گل و لای از معابر و منازل، اطفاءحریق و عملیات امداد و نجان همراه با همکاری عوامل محلی و مردم آن منطقه است.

بیاناتی در پایان گفت: سازمان آتش نشانی تمام توان خود را برای یاری مردم سیل زده به کار خواهد گرفت چرا که وظیفه انسانی هر نهاد، دلجویی و همراه بودن با افراد آسیب دیده این بلای طبیعی است.

انتهای پیام/پ

اعزام ۴ اکیپ آتش‌نشان به پلدختر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.