بازتاب سخنان رئیس‌جمهور کشورمان در رسانه‌های ترکیه

سخنان رئیس‌جمهور کشورمان در جلسه امروز هیئت دولت بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های ترکیه داشت.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، سخنان حسن روحانی، رئیس‌جمهور کشورمان در جلسه امروز هیئت دولت بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های ترکیه داشت.

پایگاه اینترنتی سی ان ان ترک در خبری با عنوان "پیام روحانی به آمریکا: اگر مذاکره می‌خواهی تحریم‌ها را لغو کن" نوشت: حسن روحانی، رئیس‌جمهور ایران اعلام کرد اگر آمریکا دست از فشار‌ها بردارد و عذرخواهی کند ممکن است بتوان بر سر میز مذاکره نشست.

در ادامه خبر این پایگاه اینترنتی آمده است به عقیده روحانی آمریکا در خصوص نشستن بر سر میز مذاکره جدی نبوده و اصولا مذاکره‌ای که بر کذب و زورگویی تکیه دارد هیچ نتیجه‌ای در بر نخواهد داشت.

روزنامه صباح نیز در وبگاه خود این تیتر را برای خبر خود انتخاب کرد: "روحانی: اگر تحریم‌ها لغو شود می‌توانیم مذاکره کنیم".

در خبر این روزنامه نیز به نقل از رئیس‌جمهور کشورمان آمده، آمریکا باید از ایران عذرخواهی کند و بنظر نمی‌رسد هدفی در جهت مذاکره با ایران داشته باشد.

پایگاه خبری "ینی چاغ" نیز در خبری با این عنوان که "روحانی: آمریکا باید عذرخواهی کند" نوشت: آقای روحانی اعلام کرد مردم ایران به خوبی می‌دانند مذاکره تنها وقتی می‌تواند امکان پذیر باشد که تمام فشار‌ها برطرف شده باشند.

پایگاه خبری "تی ۲۴ " نیز شرط لغو تحریم‌ها و عذرخواهی از ایران از طرف آمریکا را به عنوان تیتر انتخاب کرد و نوشت: رئیس‌جمهور ایران گفت آمریکا ۴۰ سال است که به اشکال مختلف به ایران حمله می‌کند، اینبار هم مانند گذشته موفق نخواهد شد.

دیگر پایگاه‌های خبری ترکیه نیز همین خبر‌ها را در صفحات اول خود پوشش دادند.

انتهای پیام/

برچسب ها: ترکیه ، خاورمیانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
م
۰۶:۱۷ ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۸
مرگ بر امریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۳ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸
راه حلش آزمایش موفقیت آمیز 4 تا موشک قاره پیمای سوپر سونیک هست
آخرین اخبار