کاروان «بهار مهربانی» راهی استان لرستان می‌شود

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان گفت: کاروان «بهار مهربانی» امروز راهی استان لرستان می‌شود تا لبخندی ماندگار بر لبان کودکان این خطه نقش بندد.

کاروان «بهار مهربانی» راهی استان لرستان می‌شودبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،عاطفه زارعی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان بیان کرد: امروز نخستین محموله هدایای مردم استان همدان در قالب کاروان «بهار مهربانی» راهی لرستان خواهد شد تا هدایای مردم همدان را به دست کودکان این استان برساند.

وی با اشاره به اینکه این کاروان در برگیرنده هدایای مردم همدان است که به پویش «بهار مهربانی» پیوستند، افزود: در کنار ارسال هدایای ویژه کودکان شامل اقلام فرهنگی و اسباب بازی، گروه فرهنگی «عمو حمید» به اجرای برنامه‌های شاد و مفرح برای کودکان می‌پردازند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان با بیان اینکه این اقدام در راستای تقویت روحیه کودکان و ایجاد فضایی شاد و مفرح برای آنان انجام می‌شود، عنوان کرد: در میان اندوه فراوانی که به دلیل بروز سیل در این منطقه رخ داده، آسیب‌های بسیاری از لحاظ روحی و روانی کودکان را تهدید می‌کند.

زارعی با اشاره به اینکه در شرایط فعلی نباید از کودکان غفلت کرد، ادامه داد: بنابراین در میان انبوه مشکلات کودکان را نباید از یاد برد و باید برای حفظ روحیه و حفاظت از آنان اقدامات لازم فرهنگی و روانی انجام داد.

وی افزود: پویش بهار مهربانی به ابتکار نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور برای توجه بیشتر به کودکان در سراسر کشور راه اندازی شده است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان گفت: اقشار مختلف مردم همدان از جمله اصناف و بازاریان، هیئت‌های مذهبی و مطبوعات و رسانه‌های استان همدان به این پویش پیوستند.

انتهای پیام/ب

کمک اقشار مختلف مردم همدان در طرح بهار مهربانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.