امکان عرضه نسخه ارزان قیمت نینتدو سویچ در ماه ژوئن وجود دارد

با اعلام بلومبرگ، احتمال عرضه نسخه ارزان قیمت با سخت افزار ضعیف‌تر کنسول سوویچ در ماه ژوئن وجود دارد.

امکان عرضه نسخه ارزان قیمت نینتدو سویچ در ماه ژوئن وجود داردبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت نینتندو  یکی از شرکت‌های سازنده کنسول بازی‌های رایانه‌ای ژاپنی است که فعالیت خود را از سال ۱۸۸۹ آغاز کرد. جدیدترین کنسول این شرکت که نینتندو سوییچ نام دارد در مارس ۲۰۱۷ وارد بازار جهانی شد. این کنسول قابل حمل، دارای نمایشگری لمسی و با وضوح اچ دی بوده که بسیار شبیه به تبلت است. کنترل این تبلت به وسیله دو کنترلر بی سیم انجام می‌شود که قابلیت جدا شدن از نمایشگر این کنسول را دارند و به کمک آن‌ها می‌توان با قرار دادن نمایشگر در سطحی، به کنترل آن پرداخت. علاوه بر این، این کنسول دارای داک است که با قرار دادن کنسول درون این داک، می‌توان از طریق تلویزیون و یا مانیتور به اجرای بازی‌ها پرداخت.

بر اساس گزارش سایت بلومبرگ، ممکن است شرکت نینتندو یک نسخه ارزان قیمت از کنسول سوییچ را در ماه ژوئن در بازار عرضه کند. این خبر ابتدا در حد شایعه‌ای بود، اما پس از مدتی شرکت نینتندو تایید کرد قصد دارد کنسولی قابل حمل و ارزان قیمت‌تر از سوییچ بسازد. هنوز مشخص نیست این کنسول چه قابلیت‌هایی را دارد، اما برخی حدس می‌زنند کنسول جدید شرکت نینتندو دارای نمایشگر کوچک تری نسبت به نسخه سوییچ خواهد بود.

امکان عرضه نسخه ارزان قیمت نینتدو سویچ در ماه ژوئن وجود دارد

تاکنون شرکت نینتندو آمار تعداد کنسول فروش رفته سال گذشته خود را اعلام نکرده است، اما می‌توان تخمین زد که تاکنون ۱۷ میلیون نسخه از کنسول سوییچ در سراسر دنیا به فروش رسیده باشد. به نظر می‌رسد هدف شرکت نینتندو از ساخت نسخه ارزان قیمت کنسول سوییچ، کسب درآمد بیشتر باشد چرا که در گذشته هم این شرکت با عرضه کنسول Nintendo 2DS که همان کنسول 3DS بود، اما با سخت افزار و قیمت ارزان‌تر، توانست کم بود فروشش را جبران کند.

علاوه بر این سایت بلومبرگ اعلام کرد: شرکت نینتندو در حال کار روی نسخه‌ای پیشرفته از کنسول سوییچ استکه به احتمال زیاد در اواخر سال جاری به بازار عرضه خواهد شد. این کنسول را شرکت نیتندو برای علاقه‌مندان به عناوین پرطرفدار و سنگین که روی نسخه فعلی کنسول سوییچ اجرا نمی‌شوند طراحی کرده است که عملکرد آن بسیار قوی‌تر از نسل فعلی کنسول نینتندو سوییچ است. اما زمان دقیق عرضه این کنسول هنوز مشخص نیست.


بیشتر بخوانید: نسل جدید کارت گرافیک‌های انویدیا رونمایی شد 


انتهای پیام/

نسخه ضعیف شده کنسول سوویچ در ماه ژوئن عرضه خواهد شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.