حناچی تأکید کرد؛

ضرورت شکل گیری پویش‌های اجتماعی برای مقابله با موتورسواران متخلف

شهردار تهران بر لزوم شکل گیری پویش‌های اجتماعی برای مقابله با موتورسواران متخلف تاکید کرد.

ضرورت شکل گیری پویش‌های اجتماعی برای مقابله با موتورسواران متخلفبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، پیروز حناچی در جلسه ویژه شورای معاونین شهرداری تهران که عصر امروز در معاونت حمل و نقل و ترافیک برگزار شد، بر پاسخگویی دقیق معاونت‌های شهرداری به اعضای شورای شهر تاکید و عنوان کرد: در این رابطه تمام معاونت‌ها پاسخ مستدل و دقیق بدهند و از دادن پاسخ‌های کلیشه‌ای خودداری کنند. ضمن اینکه، نحوه پاسخگویی در امتیازدهی به معاونت‌ها تاثیرگذار خواهد بود.

حناچی با اشاره به اولویت شهرداری تهران در خدمت رسانی به مردم در نقاط پر تردد گفت: هر خدمتی که مردم حداکثر بهره را از آن ببرند، اولویت ماست. با این رویکرد، توجه ویژه به میادین میوه و تره بار، بوستان‌ها و به طور کلی حوزه‌های عمومی در اولویت و راس امور قرار می‌گیرند.

شهردار تهران با اشاره به این نکته که در آستانه ماه مبارک رمضان قرار داریم، از مدیران خود خواست که به صورت مجدانه در تعظیم شعائر مذهبی و انجام فرایض ویژه ماه مهمانی خداوند در مجموعه‌های تحت مدیریت‌شان تلاش کنند.

حناچی به کمپین «سه شنبه‌های بدون خودرو» نیز اشاره کرد و گفت: از معاونان انتظار داریم هر هفته در این زمینه فعال باشند. اصراری نیست که معاونان با دوچرخه در محل کار حاضر شوند، اما انتظار می‌رود در این روز ویژه از ناوگان حمل و نقل عمومی استفاده کنند.


بیشتر بخوانید: تشدید برخورد پلیس با خودرو‌های پلاک مخدوش/ ۶ ماه تا یک سال حبس در انتظار رانندگان متخلف


وی در ادامه به شرایط سخت اقتصادی کشور نیز پرداخت و تصریح کرد: امسال سال سختی است و دورنمای اقتصادی نشان می‌دهد سال دشواری را پیش رو داریم. بر این اساس، باید آمادگی لازم برای مواجهه با این شرایط را در مجموعه مدیریت شهری ایجاد کنیم. به طور ویژه در مناطق باید کمربندهای‌مان را در زمینه مبارزه با فساد و در دستور کار قراردادن کاهش هزینه‌ها و صرفه جویی محکم ببندیم.

شهردار تهران در ادامه به رفتار‌های نابهنجار و تخلف آمیز برخی موتورسواران در سطح شهر اشاره کرد و گفت: لازم است کمپین‌هایی تشکیل دهیم تا قبح تخلف موتورسواران در اذهان مردم تشدید شود. رفتار‌های برخی موتورسواران هم برای سایر شهروندان خطرناک است و هم فرد موتورسوار را در معرض آسیب‌های جدی قرار می‌دهد. من نیز چندین مرتبه در حین حرکت با دوچرخه در شرف برخورد با موتورسواران به واسطه رفتار غیرقانونی آن‌ها بودم.

وی بر توانایی بالای ابزار‌های تبلیغاتی شهرداری تاکید و عنوان کرد: ابزار‌هایی که ما در اختیار داریم نسبت به سایر نهاد‌ها بی نظیر است، اما استفاده از این ابزار‌ها نیاز به هم راستاشدن بخش‌های مختلف شهرداری دارد. باید باهم همسو باشیم تا بتوانیم از این ابزار‌ها درست استفاده کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار