مشهد میزبان دائمی مرحله کشوری رویداد قرآنی مدهامتان/استقبال ۳۲ هزار نفری از سیزدهمین دوره مسابقات قرآنی کشور

رئیس ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور گفت: بیش از ۳۲ هزار نفر در سیزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان شرکت کردند.

مشهد میزبان دائمی مرحله کشوری رویداد قرآنی مدهامتان/ بیش از ۳۲ هزار نفر در سیزدهمین دوره مسابقات قرآنی شرکت کردندبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حجت‌الاسلام حبیب‌رضا ارزانی رئیس ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور در سیزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان در مشهد گفت: از مجموع بیش از ۳۲ هزار شرکت‌کننده در سیزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان در سطح کشور، حدود ۳۰۰ نفر از آن‌ها به مرحله کشوری این رویداد قرآنی راه یافتند.

وی با بیان اینکه در مسابقات امسال به نسبت سال گذشته رشد و ارتقاء قابل توجه کمی و کیفی را داشتیم، تصریح کرد: مسابقات امسال با اتقان بهتری برگزار شد و از داوران شاخص استفاده شد که ۷۵ درصد آنان جزو داوران بین‌المللی هستند.

رئیس ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور گفت: در مسابقات امسال افزایش ۱۰۴ درصدی شرکت‌کنندگان را داشتیم؛ ما کانون‌های فرهنگی و هنری هستیم و هنر یکی شاخصه‌های اصلی کاری‌مان است و به همین دلیل رشته نقاشی قرآنی را به رشته‌های مسابقات قرآنی مدهامتان اضافه کردیم.

حجت الاسلام ارزانی افزود: یکی از برکات این رویداد قرآنی پرورش و معرفی نخبگان قرآنی مسجدی بوده و برکت دیگرش هم برگزاری مرحله کشوری این مسابقات در همجواری بارگاه منور رضوی می‌باشد.

وی با بیان اینکه رویکرد برگزاری مرحله کشوری این دوره از مسابقات، آموزشی بوده است، تصریح کرد: همزمان با برگزاری مسابقات کلاس‌های آموزشی هم برگزار می‌شود که در یک نمونه آن پیش از مسابقه فینال کلاس آموزشی را داشتیم.
 
انتهای پیام//آ.ف 


افزایش ۱۰۴ درصدی شرکت کنندگان مسابقات قرآنی کشور نسبت به سال گذشته

برچسب ها: قرآن ، آستان قدس رضوی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.