لطیفی: مالکیت همزمان ۲ تیم در لیگ برتر قانونی نیست/ بعضی از بازیکنان می‌خواهند قوره نشده مویز شوند

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: مصاحبه‌های بازیکنان در روز‌های اخیر باعث درگیری بین هواداران می‌شود.

لطیفی: مالکیت همزمان ۲ تیم در لیگ برتر قانونی نیست/ بعضی از بازیکنان می‌خواهند قوره نشده مویز شوندعلی لطیفی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،گفت: در فوتبال حرفه‌ای یک مالک نباید در یک لیگ ۲ تیم داشته باشد و با توجه به این قانون، تیم ماشین سازی نباید در لیگ برتر شرکت می‌کرد. زنوزی به فوتبال تبریز و تیم‌های این شهر کمک زیادی کرده و نزد فوتبال دوستان این شهر محبوب است، اما این محبوبیت دلیل بر وجود ۲ تیم در سطح اول فوتبال کشور نمی‌شود. این کار نگاه فوتبال دوستان را به سمتی برده که نتایج این تیم را به سود تراکتورسازی می‌دانند. البته نباید فراموش کرد که تیم تراکتور سازی از رقابت با دیگر مدعیان جا مانده است.

لطیفی تصریح کرد: مالک ۲ باشگاه تبریزی نباید نسبت به اشتباهات دروازه‌بان این تیم واکنش نشان می‌داد و اظهار نظر می‌کرد، زیرا اظهار نظر‌های او در روند نتیجه گیری‌های تیم تراکتورسازی تاثیر گذاشت و این تیم از رقابت با تیم‌های مدعی جا ماند.

او اشتباهات محسن فروزان را با اشتباهات دخیا دروازه‌بان تیم منچستر یونایتد مقایسه کرد و گفت: این اشتباهات در همه جای دنیا اتفاق می‌افتد می‌شود.

پیشکسوت تیم ملی کشورمان در خصوص مصاحبه‌های اخیر بازیکنان لیگ برتری از جمله فرید بهزادی کریمی، سیاوش یزدانی و فرزاد حاتمی که شکایات تیم‌ها و اعتراض فوتبال دوستان را نیز به همراه داشته گفت: بازیکنان الگو هستند و هواداران تحت تاثیر حرف‌های آن‌ها قرار می‌گیرند.

لطیفی در ادامه به بحث فساد در فوتبال پرداخت و گفت: هر چه از سطح اول فوتبال دور‌تر می‌شویم و به سطوح پایین‌تر می‌رویم فساد گسترده‌تر می‌شود و متاسفانه افرادی مسئولیت مبارزه با فساد را بر عهده دارند که در گذشته از عوامل فساد در فوتبال محسوب بودند و کمیته اخلاق به راحتی می‌تواند با این افراد برخورد لازم را داشته باشد.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در خصوص معضلات حاکم بر فوتبال ایران گفت: متاسفانه مشکلات زیادی در فوتبال ایران حاکم است و بعضی بازیکنان، مربیان و مدیران فرهنگ لازم را ندارند و با مصاحبه‌هایی که انجام می‌دهند به نوعی به تماشاگران خط می‌دهند و هواداران تیم‌ها را به جان هم می‌اندازند. به قولی باید گفت که بعضی از بازیکنان با این مصاحبه‌هایی که انجام می‌دهند قوره نشده می‌خواهند مویز شوند.

لطیفی نسبت به قرارداد بعضی از مربیان و بازیکنان خارجی شاغل در لیگ برتر واکنش نشان داد و گفت: در هیچ کشوری دیده نمی‌شود که وقتی یک مربی با تیمی قرارداد دارد و از وضعیت قراردادش نیز راضی است قرارداد او را تمدید کنند و به مبلغ قراردادش اضافه کنند. این نشان می‌دهد که بعضی از مدیر برنامه‌ها از ناآگاهی مدیران شاغل در فوتبال سواستفاده می‌کنند.

او گفت: تیم‌های شاغل در لیگ یک از کمبود امکانات رنج می‌برند، اما در این بین تیم‌هایی هستند که با هزینه‌های گزاف در لیگ یک دست و پا می‌زنند. در فصل گذشته و با کمترین امکانات در لیگ آزادکان شگفتی ساز شدیم و از خیلی از تیم‌های حال حاضر در این لیگ نتیجه بهتری داشتیم.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از لیگ دسته اول فوتبال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۷ ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸
اقای لطیفی حرف شما کاملا صحیح است اما مدیرعاملان حقیقی پرسپولیس و استقلال مگه اقای وزیر ورزش نیست؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۹ ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸
وزیر ورزش مگه میاد به رقبای این دو تا تیم بگه اگر بتیجه باب میل این تیمها شد بهشون پاداش میده ( اشاره به حضور زنوزی در اردوی پیش از بازی با استقلال و قول پاداش در صورت برد این تیم)
آخرین اخبار