گل محمدی: از تک موقعیت هایمان استفاده کردیم / از هواداران پرسپولیس تشکر می‌کنم

یحیی گل محمدی در کنفرانس خبری بعد از بازی با سایپا گفت: خودمان باید خوب نتیجه بگیریم و منتظر نتایج رقبا باشیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پدیده شهر خودرو در کنفرانس خبری بعد از بازی با سایپا گفت: نیمه اول بازی تحت تاثیر حساسیت بالای آن برای ما بود و آن جور که باید و شاید بازی خوبی را ارائه نکردیم. بازی خیلی پایاپای بود و یک مقدار عصبی بودیم که زودتر به گل برسیم. اما نیه دوم خیلی بهتر شدیم چرا که از لحاظ ذهنی آماده‌تر شدیم که بتوانیم این ۳ امتیاز را بگیریم. او ادامه داد: نیمه دوم برای ما خیلی خوب بود در طول ۹۰ دقیقه فقط یک بار به حریف فرصت شوت زنی دادیم و نیز در کار دفاعی خیلی خوب عمل کردیم و از تک موقعیت‌های مان خوب استفاده کردیم و بازی را بردیم تا این ۳ امتیاز ارزشمند را به دست آوریم.

او در خصوص نقش هواداران مشهدی در نتیجه بازی تاکید کرد: این برد را تقدیم می‌کنیم به تک تک هوادارانی که این جا بودند و از راه دور آمده بودند. از هواداران پرسپولیسی هم که این جا آمدند تشکر می‌کنم مخصوصا از موسی سلامت که جانباز جنگ تحمیلی است. او ادامه داد: بدون حضور هواداران فکر می‌کنم گرفتن ۳ امتیاز مقدور نبود. روحیه خیلی خوبی به بازیکنان دادند و واقعا نمی‌توانم بیش از این از آن‌ها تشکر کنم.

گل محمدی در خصوص این که دیگر تیم‌ها به دنبال به خدمت گرفتن بازیکنان ارزشمند پدیده هستند گفت: در همین خصوص جلسه‌ای برگزار کردیم و قرار شد که این تیم شاکله اش حفظ شود چرا که عملکرد خوبی تیم داشته است. در لیگ امسال بعضی از این بازیکنان اولین یا دومین حضورشان را داشتند. سیاست کلی باشگاه حفظ این نفرات است. آن‌ها عملکرد خوبی داشته اند از طرفی قرارداد برخی از این بازیکنان در حال تمام شدن است. بازیکنان این تیم را دوست دارند و عاشق تیم و شهرشان هستند و برای ماندن مشکلی نخواهند داشت.

او در خصوص شانس قهرمانی یا کسب سهمیه نیز گفت: چیزی که مشخص است عملکرد خوب ما در ۲ بازی آینده است. بازی مهمی مقابل سپاهان داریم و یک بازی خارج از خانه جلوی ماشین سازی داریم. تمرکزمان را روی عملکرد خودمان است و نگاه می‌کنیم به نتایج حریفانمان، ولی تنها چیزی که مهم است گرفتن نتیجه خوب مقابل سپاهان است.

در پایان گلمحمدی از حمیداوی مالک پدیده تشکر کرد که میزان پرداختی به تیم را به ۷۵ درصد رسانده است.

انتهای پیام/

اظهارات گل محمدی پس از برتری تیمش برابر سایپا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۲۳:۲۵ ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸
یه روز رسوایی پرسپولیس واسه همه روشن میشه با اینکه همین الانم کاملا روشنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۰ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸
تیمایی ادعای این رسوایی رو دارند که خودشون از همه رسوا ترند از تراکتور و مدیریت دو باشگاه توسط یک نفر و تبانیشون بگیر تا استقلال و پولهای مفتی که دارند دور میریزند میگیرند و .. تا سپاهان و داوری بازیاش و کلا مربی معروفش
آخرین اخبار