نماینده ولی فقیه در استان سمنان:

معلمان باید به دانش آموزان علم در کنار اخلاق را بیاموزند/تاکید بر نظارت‌های دقیق در جهت نزدیک نشدن نظام آموزشی به سند ۲۰۳۰

معلمان باید به دانش آموزان علم در کنار اخلاق را بیاموزند/تاکید بر نظارت‌های دقیق در جهت نزدیک نشدن نظام آموزشی به سند ۲۰۳۰نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: آموزش و پرورش باید تلاش کند همیشه ممتاز باشد زیرا چراغ علم و دانش به دست شما فرهنگیان روشن می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ،  آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان سمنان در دیدار با مدیران آموزش و پرورش استان با اشاره به عظمت ماه مبارک رمضان گفت: ماه رمضان ماه پاکی از گناهان است و همه ما باید از این ماه نهایت بهره را ببریم .

وی با اشاره به ویژگی های ممتاز استان سمنان در کشور تصریح کرد: آموزش و پرورش باید تلاش کند همیشه ممتاز باشد زیرا چراغ علم و دانش به دست شما فرهنگیان روشن می شود و همه باید آموزش و پرورش را در این امر یاری کنند .

نماینده ولی فقیه در استان افزود: یکی از مقدمات طلب علم مدرسه سازی بوده و خوشبختانه خدمات نوسازی مدارس استان بسیار خوب بوده و باید همه قدردان این خدمات باشند .

آیت الله شاهچراغی با تاکید بر علم اندوزی در کنار اخلاق اظهار داشت: معلمان باید در کنار علم به دانش آموزان اخلاق نیکو و حسنه و سخاوت و تواضع و تقوا را نیز آموزش دهند.

وی با اشاره به تاکیدات رهبری بر دوری از سند ۲۰۳۰ در آموزش و پرورش کشور گفت: باید نظارت های دقیق در جهت نزدیک نشدن نظام آموزشی به سند ۲۰۳۰ انجام شود .

انتهای پیام / گ 

یکی از مقدمات طلب علم مدرسه سازی در استان سمنان است

برچسب ها: فرهنگیان ، نماز جمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار