‌برگزاری دوره آموزشی عملیات مشترک «رمضان، گام دوم قیام» در کردستان

دوره آموزشی عملیات مشترک «رمضان، گام دوم قیام» در اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان برگزار شد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، حجت‌الاسلام رجب‌زاده، استاد حوزه و دانشگاه دوره آموزشی عملیات مشترک «رمضان، گام دوم قیام» که در اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان برگزار شد،گفت: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب بر سپردن کار به دست جوانان مومن انقلابی تاکید دارد و فرموده‌اند باید به جوانان انقلابی اعتماد کرد.

وی افزود: حفظ وحدت امت اسلامی در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب امری ضروری است به گونه‌ای که حتی امام راحل نیز بر اهمیت وحدت تاکید کرده‌اند.

استاد حوزه و دانشگاه بیان کرد: نیاز است نقش ما در راستای حفظ وحدت نقش مثبتی باشد و از نزاع و دو دلی بپرهیزیم تا بتوانیم کار‌ها را به خوبی پیش ببریم.

استاد حوزه و دانشگاه اعلام کرد: دشمنان درصددند خوت و برادری ما را از بین ببرند در حالیکه باید براساس قرآن کریم، دستورات خداوند متعال و دین پیامبر اکرم (ص) پیش برویم و قدر این نعمات را بدانیم.

رجب‌زاده با اشاره به اینکه مسئولان نیز در برابر تحقق بیانیه گام دوم انقلاب وظایفی دارند، یادآور شد: باید دید ما نیز در برابر این مهم چه رسالتی داریم و هر کسی به اندازه خود باید برای تحقق این بیانیه ایفای نقش کند.

انتهای پیام/م

حفظ وحدت امت اسلامی در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب امری ضروری است

 

برچسب ها: اشتغال ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار