مدیر اداره قرآن اداره کل اوقاف و امور خیریه قم عنوان کرد؛

آیین جزء خوانی ویژه بانوان در امامزاده ابراهیم (ع)برگزار می شود/برگزاری ۱۵۰محفل جزءخوانی قرآن در ایام ماه رمضان در قم

صالح نژادگفت:آیین جزء خوانی در امامزاده ابراهیم ویژه بانوان در نظر گرفته شده است ضمن اینکه در حرم حضرت معصومه (س) و مسجد مقدس جمکران برنامه‌های متنوع قرآنی توسط تولیت‌های این اماکن مقدس برنامه ریزی شده است.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛سید محمد صالح نژاد مدیر اداره قرآن اداره کل اوقاف و امور خیریه قم  با بیان اینکه بقاع متبرک شاخص استان محور برنامه‌های قرآنی در ایام ماه رمضان هستند گفت: روزانه در این اماکن مقدس شامل امامزاده موسی مبرقع (ع)، سید علی (ع)، جعفر شهید (ع)، سید معصوم (ع) و امامزاده ابراهیم (ع) مراسم جزء خوانی قرآن کریم ترتیب می‌یابد.

مدیر اداره قرآن اداره کل اوقاف و امور خیریه قم، استفاده از حافظان قرآن را از ویژگی‌های برجسته این آیین‌ها در قم دانست و افزود: استفاده از حافظان برجسته موجب ترغیب علاقه‌مندان برای حفظ قرآن شده است.

وی ادامه داد: آیین جزء خوانی در امامزاده ابراهیم ویژه بانوان در نظر گرفته شده است ضمن اینکه در حرم حضرت معصومه (س) و مسجد مقدس جمکران نیز ویژه برنامه‌های متنوع قرآنی توسط تولیت‌های این اماکن مقدس برنامه ریزی شده است.

صالح نژاد، برگزاری محافل انس با قرآن را از دیگر برنامه‌های شاخص در ماه رمضان برشمرد و گفت: این محافل به ویژه در شب‌های قدر و میلاد خجسته امام حسن (ع) با حضور قاریان ملی و بین المللی ترتیب می‌یابد.

وی بیان کرد: کرسی تفسیر قرآن با محوریت آیات اخلاقی این کتاب آسمانی از دیگر برنامه‌هایی است که در این ایام در برخی بقاع متبرک امامزاده‌های قم اجرا می‌شود.

وی افزود: محافل انس با قرآن کریم در سه سطح اول، دوم و سوم سطح بندی شده و متناسب با مخاطبان، برگزار می‌شود.

انتهای پیام /ح

۱۵۰ محفل جزء خوانی قرآن طی ماه رمضان در قم برگزار می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.