رئیس شورای اسلامی شهر قم مطرح کرد؛

منع افطاری دادن از بودجه‌های عمومی

جلالی گفت: شهرداری قم اجازه افطاری دادن از بودجه‌های عمومی را ندارد و شهردار نیز باید بر این امر نظارت داشته باشد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم ،عبدالله جلالی رئیس شورای اسلامی شهر قم، شامگاه دوشنبه در جلسه رسمی شورای اسلامی شهر قم با تبریک حلول ماه مبارک رمضان با بیان اینکه می‌بایست ضوابطی از سوی استانداری برای منع افطاری دادن با بودجه‌های دولتی و عمومی تدوین شود، گفت: شهرداری قم نیز اجازه افطاری دادن از بودجه‌های عمومی را ندارد و شهردار نیز باید بر این امر نظارت داشته باشد.

وی با اشاره به تعیین تکلیف و واگذاری اراضی ۴۸ هکتاری منطقه پردیسان، گفت: این اراضی مختص توسعه حرم مطهر و افزایش و ساماندهی طرح‌های حرم مطهر است که ده سال بلاتکلیف مانده بود.

رئیس شورای اسلامی شهر قم ابراز امیدواری کرد تا با واگذاری اراضی ۴۸ هکتاری، خیابان‌های اراک، شیخان، فاز ۵ عمار یاسر، ضلع جنوبی حرم مطهر، دورازه ری و خیابان سمیه ساماندهی شوند.

جلالی با اشاره به برخی تخلفات صورت گرفته در پیش فروش واحد‌های مسکونی در قم ابراز کرد: تخلفات گسترده صورت گرفته در واگذاری واحد‌های مسکونی پروژه رضوان نشان می‌دهد که ضوابطی برای پیش فروش مسکن وجود ندارد.

وی گفت: افزایش برخی از اقلام غذایی مردم را نگران کرده که انتظار می‌رود دستگاه‌های نظارتی برای کنترل و تثبیت قیمت‌ها اقداماتی انجام دهند.

انتهای پیام/الف

شهرداری قم اجازه افطاری دادن از بودجه‌های عمومی را ندارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.