عملیات ویژه نیروهای عراقی در غرب تکریت/ هشت داعشی به هلاکت رسیدند

نیرو‌های امنیتی عراق در عملیاتی ویژه‌ هشت تروریست گروه وهابی صهیونیستی داعش را در غرب تکریت به هلاکت رساندند.

عملیات ویژه نیروهای عراقی در غرب تکریت/ هشت داعشی به هلاکت رسیدندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی العراقیه، نیرو‌های امنیتی عراق در عملیاتی ویژه‌ هشت تروریست گروه وهابی صهیونیستی داعش را در غرب تکریت به هلاکت رساندند.

نیرو‌های امنیتی عراق ضمن هلاکت هشت تروریست که چندین انتحاری نیز در میان آنان بود، مخفیگاه‌های این تروریست‌ها را نیز در عملیات پاکسازی و بازرسی در جزیره‌ای در غرب تکریت منهدم کردند.

ستاد اطلاع رسانی امنیتی عراق با صدو بیانیه‌ای اعلام کرد: نیرو‌های امنیتی با پشتیبانی نیرو‌های هوایی ارتش توانستند هفده مخفیگاه تروریست‌ها را منهدم کنند. همچنین چندین کمربند انتحاری و مواد منفجره و انواع سلاح را از تروریست‌ها کشف و ضبط کردند.

 خبرنگار شبکه تلویزیونی العراقیه در گزارشی گفت عملیات امنیتی ویژه‌ای به دست یگان‌های نظامی وابسته به فرماندهی عملیات صلاح الدین و با پشتیبانی و حمایت نیرو‌های بسیج مردمی عراق برای تحت تعقیب قرار دادن هسته‌های خفته داعش در مناطق صحرایی عراق که بین استان‌های صلاح الدین و نینوا و الانبار واقع است، به اجرا درآمد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
سجاد شاملو
۱۷:۵۸ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸
امریکا و رژیم صهیهونیستی باید بدانند کشور های منطقه از جمله عراق و سوریه به کمک ایران و یمن و فلسطین میشتابند و انشالله سال 2021 فلسطین اشغالی ازاد میشود.
آخرین اخبار