درخواست رئیس‌جمهور سریلانکا از نمایندگان کشور‌های خارجی برای لغو محدودیت سفر شهروندانشان به این کشور

رئیس‌جمهور سریلانکا با اشاره به برقراری امنیت در این کشور خواستار لغو محدودیت‌های سفر شهروندان خارجی به این کشور شد.

درخواست رئیس جمهور سریلانکا از نمایندگان کشور‌های خارجی برای لغو محدودیت سفر شهروندانشان به این کشوربه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، «مایتریپالا سیریسنا» رئیس‌جمهور سریلانکا با تاکید بر اینکه امنیت ملی در این کشور پس از بمب‌گذاری‌های تروریستی روز عید پاک برقرار شده است، از نمایندگان کشور‌های خارجی خواست تا محدودیت‌هایی که جهت سفر شهروندانشان به سریلانکا اعمال کرده‌اند، را لغو کند.

دفتر ریاست جمهوری سریلانکا با ارسال بیانیه‌ای به نمایندگان کشور‌ها در کلمبو از تلاش سرویس‌های امنیتی برای شناسایی و انهدام عناصر باقی مانده گروه‌های تروریستی خبر داد و با اشاره به گزارش رئیس پلیس این کشور اعلام کرد ۹۵ درصد تروریست‌هایی که در این حملات دخیل بوده اند بازداشت یا کشته شده اند.

وی همچنین با اشاره به اینکه مدارس و کلیسا‌ها بار دیگر فعالیت خود را آغاز کرده اند، اعلام کرد تهدیدات تروریستی به زودی به طور کامل در این کشور از بین می‌رود.

روز گذشته، پلیس سریلانکا اعلام کرد همه مجرمان و متهمان مرتبط با بمب‌گذاری‌های تروریستی در عید پاک کشته یا دستگیر شده‌اند. بیش از ۲۵۰ نفر در هشت بمب‌گذاری گروه تروریستی داعش در مناطق مختلف پایتخت سریلانکا در روز یکشنبه عید پاک کشته شدند. شمار زخمی‌های این حادثه از ۵۰۰ نفر نیز فراتر رفت.

انتهای پیام/

برچسب ها: آسیا ، حمله تروریستی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار