سردار غلامی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد:

عقب نشینی صهیونیست‌ها در برابر جبهه مقاومت/ رکورد مقاومت در حملات موشکی

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج گفت:نیرو‌های مقاومت در هر جنگی به یک رکوردجدیدی در شکست دادن دشمن دست پیدا کرده‌اند.

سردار نعمان غلامی معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه اظهار کرد: رژیم غاصب صهیونیستی در یک سراشیبی سقوط قرار داشته و تحولات منطقه علیرغم یاوه گویی‌های ترامپ نشان از وخامت روز افزون حال صهیونیست‌ها دارد.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج افزود: جریان مقاومت نسبت به گذشته به توانایی و تکنولوژی‌های بیشتر دست یافته و قطعا سرنوشت این جنگ به نفع مقاومت تمام خواهد شد.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی قدرت تحمل تلفات بیشتر را ندارد، ادامه داد: جبهه مقاومت با قدرت اعلام می‌کند که اگر رژیم صهیونیستی عقب نشینی نکند، شدت برد موشک‌های خود را به سمت نقاط حساس همچون "منطقه دیمونا"افزایش خواهد داد.

سردار غلامی با بیان اینکه این جنگ شکست بزرگ دیگری را در تاریخ رژیم صهیونیستی را ثبت خواهد کرد، خاطر نشان کرد: نیرو‌های مقاومت در هر جنگی به یک رکورد جدیدی در شکست دادن دشمن دست پیدا کرده و صهیونیست‌ها به عقب نشینی وادار شده اند و به زودی شاهد یک پیروزی بزرگ دیگری برای جبهه مقاومت در منطقه خواهیم بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار