خانواده جدید پیکسل 3a پس از مدت‌ها انتظار به طور رسمی رونمایی شدند +تصاویر

پس از مدت‌ها انتظار و فاش شدن بسیاری از مشخصات گوشی‌های پیکسل 3a و پیکسل 3a XL سرانجام این گوشی رونمایی شد.

خانواده جدید پیکسل 3a پس از مدت‌ها انتظار به طور رسمی رونمایی شدند +تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، گوگل به تازگی به طور رسمی از سری جدید گوشی خود با نام پیکسل 3a رونمایی کرد. این گوشی میان‌رده قول داده است که یک دوربین فوق‌العاده با خود به همراه داشته باشد. علاوه بر آن گوشی پیسکل 3a و برادرش پیکسل 3a XL قرار است به مدت طولانی از بروزرسانی‌های نرم‌افزاری پشتیبانی کنند.

در حالی که این گوشی‌های میان‌رده از لحاظ ظاهری زیاد با گوشی‌های هم سطح خود متفاوت نیستند اما باید بگوییم که چیزی در آن‌ها وجود دارد که تنها در گوشی‌های گران‌قیمت دیده می‌شود. سری پیکسل 3a دارای دوربینی است که کیفیت تصویر خروجی آن با پرچمداران رقابت می‌کند. دوربین تک لنز ۱۲ مگاپیکسلی پیکسل 3a و XL دارای قابلیت بی‌نظیر Night Sight است که کاربر به وسیله آن می‌تواند تصاویری ثبت کند که با خروجی دوربین پیکسل 3، پرچمدار این شرکت، برابری می‌کند.

خانواده جدید پیکسل 3a پس از مدت‌ها انتظار به طور رسمی رونمایی شدند +تصاویر

تنها این مسئله نیست که گوشی‌های پیکسل 3a و XL را در بین بقیه خاص می‌کند. قولی که گوگل برای بروزرسانی نرم‌افزاری این دستگاه داده دلیل دیگری است که این گوشی طرفداران زیادی به خود جذب کند. به گفته شرکت سازنده، سری پیکسل 3a سه بروزرسانی اصلی و بزرگ اندروید 10 Q، اندروید 11 R و اندروید 12 S را دریافت خواهد کرد. در ضمن برعکس بسیاری از شرکت‌ها که باید چند ماه منتظر آمدن بروزرسانی‌ها برای گوشی خود باشید، پیکسل 3a و XL به محض ارائه فایل آپدیت، ارتقا می‌یابند.

خانواده جدید پیکسل 3a پس از مدت‌ها انتظار به طور رسمی رونمایی شدند +تصاویر

یکی از مسائلی که در این گوشی دیده نمی‌شود پردازنده بسیار با کیفیت است. در این گوشی‌ها به جای استفاده از پردازنده Snapdragon 855 که بسیار در بین میا‌ن‌رده‌ها مرسوم است یک پردازنده دیگر دیده می‌شود. خانواده پیکسل 3a دارای پردازنده Snapdragon 670 هستند. این یک تراشه جدید است که به وسیله Qualcomm ساخته شده و هنگامی که به نتایج بنچمارک این پردازنده نگاه می‌کنید، متوجه می‌شوید که عملکرد مشابهی با Snapdragon 835 که در گوشی‌هایی مانند Pixel 2 XL در اواخر سال ۲۰۱۷ استفاده می‌شود، دارد.

چیزهای دیگری نیز هستند که در این گوشی‌های جدید پیکسل دیده نمی‌شوند که ما آن‌ها به طور مفصل در خبر دیگری توضیح داده‌ایم.


بیشتر بخوانید:خانواده پیکسل 3a چه قابلیت‌هایی را ندارد؟


زمانی که شرکت‌های دیگر با اضافه کردن لنزهای بیشتر سعی در بهتر کردن کیفیت عکس‌ها دارند، گوگل تنها با یک لنز در گوشی‌های خود خروجی‌های بسیار خوبی ثبت می‌کند.

انتهای پیام/

گوشی جدید پیکسل رونمایی شد

برچسب ها: فناوری ، گوگل ، پیکسل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار