هفته پنجم لیگ برتر فوتبال ساحلی، شهریار مهمان و موج سواران میزبان

شهریار ساری و موج سواران نوشهر، دو نماینده مازندران در لیگ برتر فوتبال ساحلی در هفته پنجم رقابت‌ها به مصاف حریفان خود خواهند رفت.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،پنجمین هفته لیگ برتر فوتبال ساحلی فصل ۹۸-۹۹ امشب با یک دیدار و فردا جمعه ۲۰ اردیبهشت در شهر‌های مختلف کشور پیگیری می‌شود و طی آن، شهریار ساری از ساعت ۲۱ در ورزشگاه نفت آبادان به مصاف جهان نژادیان این شهر خواهد رفت.


شهریاری‌ها که در این فصل هم روزگار خوشی ندارند، در ۴ هفته گذشته فقط یک امتیاز کسب کرده اند و با سه شکست در رده یازدهم جدول ایستاده اند.

نماینده دیگر مازندران یعنی موج سواران ساحل بهشهر که در اولین حضورشان در لیگ برتر عملکرد نسبتا مناسبی داشته اند، از ساعت ۲۰:۴۵ دقیقه در ساری به مصاف ایفا اردکان خواهند رفت.


موج سواران تا هفته چهارم از ۴ دیدار خود دو شکست و دو پیروزی در کارنامه دارند و با شش امتیاز در رده هفتم جدول قرار دارند.
داور دیدار شهریار و جهان نژآدیان آبادان، محمود امان الهی بوده که ناصر دل افکار و حسین نوروزی او را یاری خواهند کرد و قضاوت دیدار موج سواران و ایفا اردکان هم بر عهده جهانگشت محمدیان به عنوان داور اول و مرتضی اکبری و حامد محمدی فر خواهد بود.
انتهای پیام/س


شهریار در فکر فرار از قعر جدول، موج سواران به دنبال صعود به رده‌های بالاتر در هفته پنجم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.