سالن هیئت شطرنج گناوه افتتاح شد

رئیس هیئت شطرنج استان بوشهر از افتتاح سالن هئیت شطرنج گناوه خبر داد.

سالن هیئت شطرنج گناوه افتتاح شدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سید ایمان بکا در آئین افتتاح سالن شطرنج گناوه تصریح کرد: کمک نرم افزاری به هیئت شطرنج شهرستان‌ها از وظایف هئیت شطرنج استان است.

وی بیان کرد:طبق روال سال‌های گذشته امسال نیز کمک‌هایی از سوی هیئت استان به هیئت شطرنج گناوه خواهد شد.

رئیس هیئت شطرنج استان بوشهر افزود: امیدواریم که در شهرستان‌های دیگر استان نیز شاهد افتتاح مکان‌هایی برای این ورزش باشیم.

بکا گفت: امید است که با افتتاح این سالن بتوان بازیکنان خوبی در این رشته در سطح استان و کشور معرفی کنیم.

وی با بیان اینکه سطح داوری و مربیگری استان بوشه بسیار بالایی است ادامه داد: پارسال در بازی‌های پارالمپیک جاکارتا ۵ مدال آسیایی در این رشته کسب کردیم و در جایگاه پیشکسوتان نیز قهرمان کشور داشته‌ایم.

رئیس هیئت شطرنج استان بوشهر گفت: در رده‌های سنی مختلف شاهد اتفاق‌های خوبی در شطرنج استان هستیم که امید است در سال‌های آینده رده‌های سنی بتوانند افتخارات خوبی برای استان و کشور کسب کنند.

بکا تاکید کرد:پارسال ۸ مسابقه کشوری در این رشته در استان بوشهر برگزار شد و امسال نیز مثل پارسال از ابتدای سال این مسابقات آغاز شده و از ۵ تا ۹ فروردین در شهر بوشهر مسابقات اپن کشوری داشته‌ایم که ۱۵۰ ورزشکار از نقاط مختلف کشور در این مسابقات حضور داشتند.

فرماندار شهرتان گناوه نیز در مراسم ضمن تقدیر از همه کسانی که به اعتلای ورزش تلاش می‌کنند گفت: افتتاح این سالن از برکات جلسه هم اندیشی با ورزشکاران و از درخواست‌هیئت شطرنج شهرستان بود.

سید علی پاک نژاد یادآور شد: با بررسی‌های صورت گرفته این مکان مناسب این رشته دیده شد و امروز شاهد افتتاح این سالن هستیم که امید است این حمایت‌ها مستمر و شاهد ارتقا هر چه بیشتر این ورزش در سطح شهرستان باشیم.

وی بیان کرد: ا توجه به اینکه ورزش شطرنج، ورزشی مفرح و فکری است و نیاز به آرامش دارد توصیه می‌شود خانه شطرنج شهرستان گناوه از اداره ورزش این شهرتان جدا شود.

فرماندار گناوه تاکید کرد: از رئیس هیئت شطرنج گناوه درخواست می‌شود که آموزش را جدی بگیرند وارتباط خود را با مدارس و دانشگاه‌ها افزایش دهند.

پاک نژاد گفت: ورزش دانش آموزی و کشف استعداد‌ها و تلاش در جهت شکوفایی این استعداد‌ها اصل و پایه ورزش است و بدون ارتباط با دانش آموزان و دانشجویان و آموزش موفقیتی کسب نخواهد شد.

انتهای پیام/م

پارسال ۸ مسابقه کشوری شطرنج در استان بوشهر برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.