نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی ؛

خسارت صد‌در‌صدی به ۱۲۰ مغازه در آتش‌سوزی بازار تبریز

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: متأسفانه در حادثه آتش‌سوزی بازار تبریز حدود ۱۲۰ مغازه دچار خسارت صد‌در‌صدی شده‌اند که ۸۰درصد از این مغازه‌ها زیرپوشش بیمه بوده‌اند.

خسارت صد‌در‌صدی به ۱۲۰ مغازه در آتش‌سوزی بازار تبریزبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،به نقل از دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم تبریز در مجلس، زهرا ساعی نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حادثه آتش‌سوزی بازار تبریز اظهار داشت: امیدوارم با برنامه‌ریزی‌های دقیق‌تر و تلاش‌های ارزنده مدیران و برنامه‌ریزان شهری دیگر شاهد چنین حوادث ناگواری نباشیم.

وی افزود: همکاری بازاریان و مسئولان سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، سازمان‌های خدمات‌رسان، شهرداری و آتش‌نشانی باید از تکرار چنین حوادث تلخ پیشگیری کند و با تدبیر دولت، شورای شهر، شهرداری و بیمه خسارات مالی بازاریان در حد مقدورات جبران شود.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی افزود: متأسفانه در حادثه آتش‌سوزی بازار تبریز حدود ۱۲۰ مغازه دچار خسارت صد‌در‌صدی شده‌اند که ۸۰ درصد از این مغازه‌ها زیر پوشش بیمه بوده‌اند و طبق پیگیری‌های انجام‌شده خوشبختانه با تدابیر مسئولان شهری نمایندگان بیمه‌های استان از صبح روز بعد از حادثه برای پرداخت سریع هزینه‌ها در بازار تبریز مستقر هستند و بنده نیز همچنان پیگیر مشکلات این عزیزان خواهم بود.

ساعی همچنین با بیان اینکه اطفای به‌موقع حریق توسط آتش‌نشانان تبریزی قدم بسیار مهم و ارزشمندی در جهت حفظ این اثر مهم تاریخی و هویتی شهرمان بود" ابراز کرد: نیاز و ضرورت جدی وجود دارد تا علت وقوع چنین اتفاقات تلخ و زیان‌بار، توسط کارشناسان محترم ریشه‌یابی شود تا نسبت به رفع عارضه‌ها اقدامات فنی و علمی صورت گرفته تا دوباره شاهد چنین حوادثی نباشیم.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی همچنین گفت: باید تمامی متولیان امر و دستگاه‌های اجرایی با همکاری یکدیگر قدم‌هایی برای افزایش قدرت مقابله با بحران در شرایط ویژه بردارند.

 

انتهای پیام/ش

آتش سوزی دربازارتبریز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار