اداره محیط زیست استان کرمان از دستگیری چند صیاد متخلف که گونه های نایاب حیات وحش را شکار کرده بودند خبرداد.

جولان شکارچیان درحیات وحش استانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، حمزه ابراهیمی رئیس اداره محیط زیست ریگان گفت: ماموران یگان حفاظت ریگان به کمک محیط بانان شهرستان فهرج پس از کسب مجوز‌های لازم  یک شکارچی حیات وحش شرق استان را دستگیر کردند.

وی افزود: ماموران محیط بانی در بازرسی از محل اختفای این فرد  آثار شکار شده  چهار راس کل و بز وحشی، ۲ راس قوچ و میش، یک قلاده گرگ، یک قلاده شغال به همراه یک قبضه سلاح ساچمه زنی و یک دستگاه دوربین را کشف کردند.

ابراهیمی اظهار داشت: ماموران این اداره با انجام عملیات نامحسوس در مدت ۲ ماه توانستند شکارچی یاده شده را در منطقه شکار ممنوع زیارت شاه شناسایی و دستگیر کنند.
وی از اعتراف  متهم به جرم خود و تحویل وی به مراجع قضایی خبرداد.

همچنین افشاری پور رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان کرمان گفت: ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان کرمان سه صیاد متخلف زیست محیطی که پرندگان نایاب را شکار می کردند، دستگیر کردند.

وی  افزود: این صیادان متخلف با کار گذاشتن دام اقدام به صید پرنده تیهو می‌کردند که با هوشیاری ماموران شناسایی و دستگیر شدند.

افشاری پور تصریح کرد: از این متخلفان هشت قطعه تیهوی صید شده و تعدادی دام صیادی کشف و ضبط و افراد خاطی جهت سیر مراحل قانونی به مراجع ذیصلاح تحویل شدند.

انتهای پیام/ح

حیوانات نایاب درتیر رس شکارچیان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار