تریلر جدید عنوان Death Stranding در حال ساخت است

کوجیما در صفحه توببتر خود تصویر فیلمی در حال ساخت را منتشر کرد که به گفته تحلیلگران به بازی Death Stranding بازمی‌گردد.

تریلر جدید عنوان Death Stranding  در حال ساخت استبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، عنوان Death Stranding عنوانی رایانه‌ای است که توسط استودیو کوجیما و در سبک اکشن و جهان باز ساخته شده است. این عنوان اولین بازی شرکت کوجیما بعد از جدایی از شرکت کونامی است که معلوم نیست در چه تاریخی عرضه خواهد شد. بسیاری از بازیگران مطرح هالیود از طریق اسکن چهره و صداپیشگی خودشان در این بازی ویدیویی حضور دارند.

داستان این بازی درباره فردی است که پس از مرگ وارد جهان وارونه می‌شود که این دنیا در آب شناور است. پس از مدتی گیمر دوباره به جهان فانی و زندگی عادی خود برمی‌گردد اما هر آنچه که در دنیای وارونه انجام داده است را در جهان عادی مشاهده می‌کند.علاوه بر این در داستان بازی بارها باران می‌بارد ، اما این باران بسیار عجیب است و با هرچیزی که تماس داشته باشد آن را پیر خواهد کرد. این عنوان به محض رونمایی در نمایشگاه E3 2016 و با وجود اطلاعات بسیار کم از آن، نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کرد .


بیشتر بخوانید: نسخه جدید بازی Need for Speed در سال جاری منتشر خواهد شد


طبق اعلام قبلی شرکت کوجیما، قرار بود تریلر جدید عنوان Death Stranding منتشر شود. اما به تازگی تصویری در صفحه توییتر کوجیما منتشر شده است که فرایند ساخت و ویرایش ویدیویی را نشان می‌دهد. این تصویر که به طور کامل مات شده است در مانیتوری و با عنوان بازی Hideo Kojima منتشر شد. همچنین جلوی این مانیتور عروسک‌ها که در عنوان GOD OF WAR حضور داشتند ، قرار داده شده است.

تریلر جدید عنوان Death Stranding  در حال ساخت است

عنوان Death Stranding به دلیل انحصاری بودن برای کنسول PS4 و نبود شرکت سونی در این نمایشگاه E3، مشخص نیست در چه تاریخی منتشر شود و در حال حاضر اطلاعات زیادی از این عنوان در دسترس نیست. از طرفی هم این احتمال وجود دارد که کوجیما قصد ارائه این بازی را برای کنسول PS5 نیز داشته باشد و به همین دلیل تاکنون صبر کرده است.

انتهای پیام/

تریلر جدید بازی Death Stranding

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار