رزاقی به باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد؛

اعلام زمان ثبت‌نام دانش‌آموزان مدارس شاهد برای سال‌تحصیلی آینده

مدیر کل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش به تشریح چگونگی و زمان ثبت‌نام دانش‌آموزان مدارس شاهد پرداخت.

اعلام زمان ثبت نام دانش آموزان مدارس شاهد برای سال تحصیلی آیندهمحمد رضا رزاقی مدیر کل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره ثبت نام دانش آموزان مدارس شاهد در سال تحصیلی ۹۹-۹۸ اظهار کرد: با توجه به برنامه ریزی‌های انجام شده ثبت نام دانش‌آموزان دوره ابتدایی از اول تا ۱۷ خرداد، دانش آموزان متوسطه دوره اول از یکم تا ۱۴ تیر و ثبت نام دوره دوم متوسطه از ۵ تا ۲۱ تیر ماه در نظر گرفته شده است.

وی درباره ثبت نام دانش آموزان میان پایه در مدارس شاهد اظهار کرد: زمان ثبت نام این دانش آموزان از اول تا ۱۰ مردادماه در نظر گرفته شده است.

مدیر کل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش با اشاره به روند ثبت نام دانش آموزان در مدارس شاهد اظهار کرد: مطابق روال همیشگی پیش ثبت نام طبق برنامه‌ریزی انجام شده در سامانه سجا صورت می‌گیرد و تنها همین سامانه برای ثبت‌نام رسمیت دارد در غیر این صورت نام‌نویسی در مدارس شاهد انجام نخواهد شد.

رزاقی تصریح کرد: دانش آموزان داوطلب مدارس شاهد یک هفته بعد از تاریخ پیش ثبت نام در این مدارس چنانچه امتیازات لازم برای حضور در مدرسه شاهد را داشته باشند به آن‌ها اطلاع رسانی می‌شود.

وی بیان کرد: پس از بررسی شرایط دانش آموز، مدارس پذیرنده اعلام نیاز کرده و دانش آموزان با ارائه مدارک مورد نیاز می‌توانند نسبت به نام‌نویسی در مدرسه شاهد اقدام کنند.
 
انتهای پیام/

جزئیات ثبت‌نام دانش‌آموزان مدارس شاهد برای سال تحصیلی آینده 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار