توصیه سناتور آمریکایی به پسر ترامپ برای طفره رفتن از پاسخگویی به سوالات در مجلس سنا

سناتور «لیندسی گراهام» به پسر ارشد دونالد ترامپ توصیه کرد از پاسخگویی به سوالات کمیته اطلاعاتی مجلس سنا امتناع کند.

توصیه گراهام به پسر ترامپ برای طفره رفتن از سوالات مجلس سنابه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری هیل، سناتور لیندسی گراهام، رئیس کمیته قضایی سنای آمریکا به دونالد ترامپ جونیور، پسر ارشد رئیس جمهور آمریکا توصیه کرد با احضاریه کمیته اطلاعاتی مجلس سنا موافقت نماید با این حال از پاسخ به سوالات این کمیته امتناع کند.

سناتور گراهام به خبرنگاران اعلام کرد وکیل دونالد ترامپ جونیور باید یک احمق باشد که به او اجازه شهادت دوباره در مقابل کمیته اطلاعاتی سنا را  می‌دهد. گراهام روز گذشته به شبکه خبری فاکس نیوز اعلام کرد که پسر ارشد دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا باید به سادگی احضاریه کمیته اطلاعاتی سنا را نادیده بگیرد.

اظهارات گراهام در حالی بیان شد که کمتر از یک هفته پیش کمیته اطلاعاتی سنای آمریکا دونالد ترامپ جونیور را برای شهادت در خصوص ارتباطش با مقامات روس به این کمیته احضار کرد.  خبرگزاری رویترز نیز گزارش داد سناتور‌های کمیته اطلاعاتی سنای آمریکا می‌خواهند  پسر ترامپ را درباره جلسه شهادت او در مقابل کمیته قضایی سنا در سپتامبر سال ۲۰۱۷، که به عنوان بخشی از تحقیقات مربوط به مداخله روسیه در انتخابات سال ۲۰۱۶ آمریکا صورت گرفت، مورد پرسش قرار دهند.

براساس رونوشت منتشر شده از سوی این کمیته، دونالد ترامپ جونیور اعلام کرده است که او از برنامه‌های مربوط به توسعه کسب و کار پدرش در روسیه آگاه بوده است. با این حال مایکل کوهن، وکیل سابق رئیس جمهور آمریکا در جلسه شهادت ماه فوریه در مقابل کنگره اعلام کرد که پسر ترامپ خیلی بیشتر از این در مذاکرات مربوط به ساخت برج ترامپ در مسکو دست داشته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار