جلوگیری از فعالیت رانندگان سرویس بدون کارت صلاحیت در فارس

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: در سال تحصیلی جدید از فعالیت رانندگان سرویس مدارس که کارت صلاحیت نداشته باشند، به صورت جدی ممانعت می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، علی عسکر نجفی مدیر کل اداره آموزش و پرورش استان فارس در مراسم تقدیر از رانندگان برتر و دست اندرکاران سرویس مدارس سال تحصیلی ۹۷- ۹۸ شهر شیراز گفت: از فعالیت رانندگان سرویس مدارس که کارت صلاحیت ندارند ممانعت و جلوگیری می شود زیرا نوع رفتار، تعامل آنان با شهروندان، نوع خرید و نوع برخوردها همه آثار تربیتی فراوانی بر دانش‌آموز دارد.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش و به ویژه سازمان دانش‌آموزی بر استاندارد سازی سرویس مدارس تاکید می‌کند، افزود: فناوری‌های نوین ازجمله استفاده از نرم‌افزار‌های به روز، زمینه را برای آسایش و آرامش خانواده‌ها فراهم کرده تا آنان به راحتی بتوانند بر فرایند سرویس دانش‌آموزان نظارت داشته و با آموزش پرورش نیز در ارتباط باشند.

نجفی تصریح کرد: آثار نگاه تربیتی به سرویس مدرسه در چند سال اخیر مشهود است و آموزش و پرورش با باور اینکه سرویس مدرسه، در واقع مدرسه‌ای سیار است، رانندگان سرویس را مربیان سیار این مدارس نامیده است.

مدیر کل اداره آموزش و پرورش استان فارس ادامه داد: خانواده از ارکان همه برنامه‌های آموزش پرورش است و آرامش مهمترین هدف در برنامه‌ریزی‌ها بوده، که همکاری خانواده و آموزش و پرورش نیز دارای اهمیت است.

محسن کلاری رئیس سازمان دانش آموزی فارس نیز در این برنامه اضافه کرد: ملی‌شدن طرح سرویس مدارس شهر شیراز و اجرایی شدن آن در تمام استان‌های کشور افتخاری بزرگ برای استان فارس است.

گفتنی است، در این مراسم از ۴۰۰ راننده و عوامل اجرایی برتر سرویس مدارس سال تحصیلی ۹۷-۹۸ شهر شیراز تجلیل شد.

انتهای پیام/ت

ممانعت از فعالیت رانندگان سرویس بدون کارت صلاحیت در فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.