اجرای طرح افطار ۱۲ در شیراز

رئیس هیئت مدیره موسسه خیریه حجت ابن الحسن العسکری (عج) شیراز گفت: طرح افطار در محلات محروم شیراز اجرا می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهدی محلاتی رئیس هیئت مدیره موسسه خیریه حجت ابن الحسن العسکری (عج) شیراز با اشاره به اینکه طرح افطار ۱۲ با هدف حمایت از محرومان در شیراز در حال اجرا است، بیان کرد: در این طرح افطاری در بین بیش از ۲۰۰ هزار توزیع می‌شود.

وی  تصریح کرد:  طرح  افطار۱۲ شامل سه بخش است که افراد خیر بر اساس توان خود می‌توانند در آن مشارکت کنند.

محلاتی ادامه داد: افراد خیر می‌توانند به ترتیب در بخش سلمان (س)، امیرالمومنین (ع) و پیامبر اعظم (ص) و یا اهدای مبلغ ۵۰۰، ۶۰۰ و ۷۰۰ هزار ریال چهار، ۶ و هشت خانواده خانواده نیازمند را افطار دهند.

رئیس هیئت مدیره موسسه خیریه حجت ابن الحسن العسکری (عج) شیراز با بیان اینکه اقلام خوراکی به شکل خشک خریداری شده و بین خانواده‌های نیازمند توزیع می‌شود، افزود: خیران می‌توانند تا قبل از پایان ماه مبارک رمضان با مراجعه به یکی از ۲ شعبه این موسسه و یا تماس با شماره‌های ۳۲۲۵۹۶۰۰ و ۳۲۲۷۹۶۰۰ (۷ خط) در این طرح ثبت نام کنند و یا وجه مورد نظر خود را به شماره حساب سیبا بانک ملی ۰۱۰۵۵۱۷۰۹۹۰۰۴ و یا شماره کارت بانک ملی ۶۰۳۷۹۹۱۱۹۹۵۰۲۶۷۹ به نام موسسه خیریه واریز کنند.

وی ادامه داد: دفتر شماره یک این موسسه در شیراز - خیابان نرگس (پشت کارخانه روغن نباتی) - خیابان مهاجر - کوچه یک و دفتر شماره ۲ این موسسه در شیراز - خیابان عبیرآمیز - نبش کوچه یک - پلاک ۱۷ واقع شده است.

انتهای پیام/ت

اجرای طرح افطار ۱۲ در محلات محروم شیراز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار