رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت : تمام توان خود را برای تسهیل در خرید گندم بکار خواهیم گرفت .

به گزارش خبرنگار   گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،حاتمی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه در جلسه شورای هماهنگی مدیران سازمان که با حضور حجت الاسلام و المسلمین یوسفی نیا مسئول حوزه نمایندگی، ولی فقیه در سازمان، مهندس کریمی زند مدیر حوزه ریاست سازمان و مدیران ستادی و شهرستانی برگزار شد از برنامه ریزی‌ها و تمهیدات لازم برای خرید گندم خبر داد و گفت : تمام توان خود را برای تسهیل در خرید گندم بکار خواهیم گرفت.

وی با اشاره به اهمیت خرید گندم بعنوان یک محصول استراتژیک از معاونت تولیدات گیاهی سازمان خواست با پیگیری و تلاش شبانه روزی کار خرید گندم به صورت مطلوب انجام گیرد.

 حاتمی با بیان اینکه کار خرید گندم بر اساس دستورالعمل خرید انجام خواهد شد گفت: با توجه به تجارب خرید سنوات گذشته؛ مشکلی در کار خرید گندم نخواهیم داشت.

 حاتمی به مدیران سازمان و مدیران جهاد کشاورزی شهرستان‌ها توصیه کرد با برنامه ریزی در مراکز خرید و تشکیل جلسات با مسئولین امر اجازه ندهند دلالان دست رنج کشاورزان را به تاراج ببرند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه ۸۰ مرکز خرید برای تحویل گندم کشاورزان تعیین شده اضافه کرد: گندمکاران عزیز، گندم خود را به دلالان ندهند و حتما به مراکز تعیین شده تحویل مراجعه نمایند.

 حاتمی با بیان اینکه پیگیری و هماهنگی لازم با بانک کشاورزی بعمل آمده تا تمام وجوه گندمکاران به حساب آن‌ها واریز شود افزود: مقرر شد، هیچگونه برداشت وجهی از حساب کشاورزان بدهکار به بانک کشاورزی از محل خرید گندم و کلزا صورت نگیرد.

 حاتمی همچنین از تمام مدیران جهاد کشاورزی شهرستان‌ها خواست یک نفر بعنوان ناظر بر کار خرید در مراکز تحویل گندم حضور داشته باشد.

 

 

انتهای پیام/د

تسهیل در خرید گندم

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.