خدمت رسانی دانشگاه علوم پزشکی به جانبازان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: این دانشگاه آماده خرمت رسانی به جانبازان انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس است.

خدمت رسانی دانشگاه علوم پزشکی به جانبازانبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، دکتر محمد رضا دارابی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد در دیدار با مدیر کل بنیاد شهید و ایثار گران خراسان رضوی گفت: این دانشگاه آماده خدمت رسانی به جانبازان انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس است و حمایت های لازم درخصوص تجهیز و راه اندازی بیمارستان روانپزشکی و توانبخشی امام خمینی (ره) انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: همه ما مدیون ایثار و فداکاری جانبازان هستیم و باید تمام تلاش خود را در جهت خدمت به این عزیزان به کار گیریم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: به زودی با جانبازان سرافراز بستری در مراکز توانبخشی جانبازان نخاعی و اعصاب روان امام خمینی (ره)، دیدار خواهیم کرد تا بتوانیم سنجش دقیقی از مشکلات پیش روی ایثارگران داشته باشیم.

دکتر انجیدنی مدیر نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: این دانشگاه حمایت های همه جانبه خود در خصوص تجهیز و راه اندازی بیمارستان را اعلام می کند تا پس از کسب مجوزهای لازم ، پروانه بهره برداری توسط وزارت بهداشت صادر گردد.

وی با اشاره به صدور مجوز بهره برداری بیمارستان روانپزشکی و توانبخشی امام خمینی (ره) ادامه داد: برای خدمت و رفع مشکلات درمانی جانبازان نخاعی و اعصاب روان بستری در این مرکز ، نیاز به تغییرات، تکمیل و افزودن بخش هایی چون تصویربرداری و آزمایشگاه تخصصی است تا با کسب استانداردهای اعتبار بخشی و ارزشیابی در مرحله بهره برداری قرار بگیرد.

حجت الاسلام معصومی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی در این دیدار ، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: امروز وظیفه همه ما است که در مقابل فداکاری جانبازان، تمام تلاش خود را در جهت سلامت جسمی، روحی و روانی این عزیزان بکار گیریم.

وی ادامه داد: صدور مجوز بهره برداری بیمارستان روانپزشکی و مرکز توانبخشی امام خمینی (ره) مهم ترین موضوعات امور درمانی جانبازان اعصاب و روان و نخاعی خراسان رضوی می باشد که با همکاری دانشگاه علوم پزشکی مشهد مورد بررسی قرار گرفته است.
 
انتهای پیام//ف.ش
 

بهره برداری از بیمارستان توانبخشی امام خمینی (ره) در مشهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار