غیاثی: قطع همکاری سپهرزاد و ربانی با دوومیدانی عجولانه صورت گرفت

سخنگوی سازمان تیم های ملی دوومیدانی گفت: به نظرم سپهرزاد و ربانی مربیان تیم ملی در تصمیم خود مبنی بر قطع همکاری با فدراسیون عجله کردند.

تیمور غیاثی سخنگوی سازمان تیم های ملی دوومیدانی در گفتگو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره کنار رفتن  سپهرزاد و ربانی از  عضویت این سازمان و مربیگری تیم ملی اظهار کرد: بله سپهرزاد روز گذشته در تماسی با من اعلام کرد که به همراه ربانی به علت اعتراض به وضعیت موجود و تمدید نشدن قراردادهایشان از  عضویت در سازمان تیم های ملی و مربیگری تیم ملی انصراف می دهند. آنها می خواهند به صورت شخصی کار کنند. 

 استعفای سپهرزاد و ربانی را بررسی می کنیم 

او ادامه داد: البته سپهرزاد از طرف ربانی نقل و قول کرد که هر دو نفر قرار است از سازمان تیم های ملی و مربیگری تیم ملی کنار بروند و ربانی هیچ صحبتی در این باره نکرده است. به نظرم آنها یک مقدار عجله کردند چون قرار بود هفته آینده قراردادهایشان تمدید شود. به هر حال قرار است جلسه ای فردا یا پس فردا گذاشته شود تا درباره استعفای این ۲ نفر تصمیم گیری شود. سپهرزاد و ربانی هم باید در جلسه حضور یابند تا علت اعتراضشان را مطرح کنند و بگویند با این شرایط نمی توانیم کار کنیم. 

غیاثی بیان کرد: آنچه که در میان مربیان و ورزشکاران مشترک هست این است که آنها به دستمزدشان اعتراض دارند. به هر حال مبلغ قرارداد مربیان داخلی نسبت به خارجی ها پایین است و به نظرم  فدراسیون دوومیدانی، مربیان و ورزشکاران حق دارند و باید آنها در جلسه ای مشکلاتشان را حل کنند. همچنین  آئین نامه ای باید مصوب شود تا این مشکلات پیش نیاید. بودجه فدراسیون دوومیدانی محدود است و نمی تواند هزینه همه  ماده های دوومیدانی را تامین کند. علاوه بر این وزرات ورزش و جوانان سقف مشخصی از بودجه برای فدراسیون های ورزشی قرار بدهد تا مشکلات مالی تا حدودی برطرف شود. 


بیشتر بخوانید: 

طلا و نقره پرتاب دیسک به ایران رسید

کیهانی به مقام چهارم دست یافت / مسلم نیا در جایگاه نهم ایستاد

حسن تفتیان به دور نیمه نهایی صعود کرد


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار