جزئیات بسته‌های الحاقی جدید عنوان Metro Exodus اعلام شد

شرکت 4A Games اعلام کرد که دو بسته الحاقی برای عنوان Metro Exodus منتشر خواهد شد.

جزییات بسته‌های الحاقی جدید عنوان Metro Exodus اعلام شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، عنوان Metro یکی از عناوین پرطرفدار سبک تیراندازی یا شوتر است که اولین نسخه از آن در سال ۲۰۱۰ با نام Metro: ۲۰۳۳ وارد بازار شد. این عنوان به دلیل داشتن طرفدار زیاد سازندگانش را به ساخت نسخه‌های بعدی از این بازی ترقیب کرد و نسخه جدید این عنوان در مراسم E3، 2017 معرفی شد. این عنوان داستانی پساآخرالزمانی دارد و هدف گیمر در این عنوان تلاش برای زندگی در دنیایی است که بر اثر انفجار هسته‌ای نابود شده است. شخصیت اصلی این نسخه هم مانند نسخه‌های قبلی آرتیوم است چرا که این سری از داستانی خطی و پیوسته بهره می‌گیرد.

شرکت سازنده عنوان Metro Exodus اعلام کرد؛ بسته‌های الحاقی جدید قرار است دو مرحله جدید را به این عنوان اضافه کند که جزو بخش داستانی بازی هستند. این عنوان در اسفند سال گذشته به بازار عرضه شد و سازندگان آن به تازگی جزییات دو بسته الحاقی جدید این عنوان که قرار است به زودی در دسترس کاربران قرار گیرد را اعلام کردند. طبق اعلام وب سایت این عنوان، هر بسته الحاقی رو شخصیتی خاص از بازی تمرکز دارد البته شخصیت آریوم، شامل کاراکتر‌هایی که در بسته‌های الحاقی هستند، نمی‌شود.

جزییات بسته‌های الحاقی جدید عنوان Metro Exodus اعلام شد

اولین بسته قرار است در تابستان سال جاری منتشر شود که The Two Colonels نام خواهد داشت و روی شخصیت خلبنیکوو تمرکز کرده است. در این بسته الحاقی یک سلاح جدید به بازی اضافه خواهد شد که به جای شلیک گلوله، از شعله و آتش استفاده می‌کند و دشمن را می‌سوزاند. دومین بسته الحاقی عنوان Metro Exodus قرار است در اوایل سال آینده و با نام Sam’s Story عرضه شود. داستان این بسته الحاقی هم روایتگر همان سربازی است که قصد پیدا کردن خانواده خود را دارد.


بیشتر بخوانید: مراحل پایانی ساخت عنوان The Last of Us II 


اما بنابر اعلام استودیو 4A Games هر کدام از این بسته‌های الحاقی قیمتی تقریبا ۱۵ دلاری خواهند داشت که علاقه‌مندان می‌توانند آن‌ها را خریداری کنند.

انتهای پیام/

بسته‌های الحاقی جدید عنوان Metro Exodus

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار