رضاییان: دوست داریم با تارتار ادامه دهیم / اشتباهات داوری در چند بازی نتیجه را عوض کرد

مدیر عامل باشگاه پارس جنوبی گفت: مایل هستیم برای فصل بعد با تارتار قرارداد ببندیم، اما مشکلات مالی فعلا کار را دشوار کرده است.

رضاییان: دوست داریم با تارتار ادامه دهیمبهرام رضاییان مدیر عامل باشگاه فوتبال پارس جنوبی جم در گفتگو خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: با همه مشکلاتی که داشتیم فصل را به پایان رساندیم. هر چند که جایگاه مان در جدول نسبت به سال گذشته افت داشت، اما با توجه به هزینه‌هایی که در تیم پارس صورت گرفت، نباید از رتبه مان گله‌ای داشته باشیم.

اشتباهات داوری در چند بازی نتیجه را عوض کرد

او در خصوص تاثیر داوری‌ها در نتایج تیم فوتبال پارس جنوبی تاکید کرد: نمی‌خواهم که نتایج کلی لیگ را متوجه داوری بدانم، اما در چند بازی اشتباهات داوری در تعیین نتیجه بازی مان تاثیر گذار بود. در بازی‌های نیم فصل دوم این اشتباهات بیشر بود و مخصوصا در بازی با پیکان که همه کارشناسان اشتباهات داوری در آن بازری به ضرر ما را تایید کردند.

در باشگاه پارس جنوبی همه می خواستند  لیگ تمام شود

او در خصوص استعفای عبدالرحیم خطیب سرپرست تیم، خاطرنشان کرد: خطیب ۳ سال در کنار پارس جنوبی بود. این را باید بگویم که شرایط مالی تیم را همه دیدند و لمس کردند. مشکلات به حدی بود که همه می‌خواستیم لیگ تمام شود. از من و تارتار گرفته تا خطیب که سرپرست تیم بود. او دیروز استعفا داد، ولی هنوز استعفای او را قبول نکرده ام.

کمترین هزینه را در بین تیم‌های لیگ برتری داشتیم

مدیر عامل باشگاه پارس جنوبی در خصوص میزان هزینه‌هایی که در تیمش شده عنوان کرد: از ابتدای فصل تا امروز فقط مبلغی حدود ۴ میلیارد در تیم ما هزینه شده که این یعنی کمترین هزینه در بین تیم‌های لیگ برتری در لیگ هجدهم.

دوست داریم با تارتار تمدید کنیم

وی در پایان تصریح کرد: تارتار با وجود همه‌ی مشکلات کنار تیم ماند. الآن نیز ما دوست داریم که او را در تیم نگه داریم، اما مشکلات مالی بحث تمدید قرارداد با تارتار را دشوار کرده است.‌

نمی‌خواستیم هواداران پرسپولیس را ناراحت کنیم

رضاییان در خصوص اینکه هواداران پرسپولیس در ورزشگاه تختی ظرفیتی بیش از ۱۰ در صد را در اختیار داشتند تصریح کرد: این بازی یک شرایط خاصی داشت و برای اولین بار در طی این ۲ سالی که به لیگ برتر آمده ایم تیمی بیش از ۱۰ درصد را در ورزشگاه شهر جم در اختیار داشت. شورای تامین با این موضوع موافقت کرد و نمی‌خواستیم هواداران پرسپولیس که از شهرستان‌های دور و نزدیک به جم آمده بودند را ناراحت کنیم.


بیشتر بخوانید:

جمع مشکلات در پارس‌جنوبی جمع است/ رضاییان: از هیچ جا به ما پول تزریق نمی‌شود

چمن ورزشگاه تختی جم ترمیم شد


انتهای پیام/

صحبت های بهرام رضاییان در خصوص تیم فوتبال پارس جنوبی جم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار