ساخت عنوان Death Stranding رو به اتمام است

دیدار دو سازنده بزرگ بازی‌های ویدیویی خبر از مراحل پایانی ساخت عنوان محبوب Death Stranding می‌دهد.

ساخت عنوان Death Stranding رو به اتمام استبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، عنوان رایانه‌ای Death Stranding در حال ساخت توسط استودیو کوجیما است که در سبک اکشن و جهان‌باز ساخته می‌شود. این عنوان روایتگر مردی است که پس از مرگ وارد دنیایی وارونه می‌شود که این جهان شناور در آب است. اما گیمر در این جهان هر کاری انجام دهد با برگشت به دنیای حقیقی بازخورد کارش را مشاهده خواهد کرد.

Hideo Kojima در تاریخ ۱۷ می با انتشار توییتی اعلام کرد که با Tetsuya Mizuguchi برای نمایش عنوان Death Stranding دیدار کرده است. از طرفی هم Tetsuya Mizuguchi در پاسخ به این توییت اعلام کرد، من قلب خود را به زبان انگلیسی و در این عنوان لمس کردم. این خبر به این معناست که مراحل ساخت عنوان Death Stranding یا به پایان رسیده است و یا در مراحل پایانی به سر می‌برد.

 Tetsuya Mizuguchi که سازنده عنوان موزیکال REZ است همچنین اعلام کرد، عنوان Death Stranding یکی از برترین عناوینی خواهد بود که تاکنون ساخته شده است و هر گیمر و منتقدی باید آن را تجربه کند. همانطور که انتظار می‌رفت ظاهرا عنوان Death Stranding با دقت و جزئیات در بخش گرافیکی و بخش داستانی ساخته شده است و قرار است نظر گیمرهای طرفدار این سبک را به خود جلب کند.

ساخت عنوان Death Stranding رو به اتمام است

این دو سازنده بازی که ظاهرا دوست‌های صمیمی نیز هستند، احتمالا به دنبال ساخت کاری مشترک خواهند بود. از طرفی این خبر فعلا در حد حدس و گمان است و تایید نشده است. همچنین کوجیما اعلام کرد، به زودی تریلری جدید از عنوان Death Stranding منتشر خواهد کرد. این سازنده هفته گذشته تصاویری مات از عنوان Death Stranding منتشر کرد که چیز زیادی از بازی در آن مشخص نبود و تنها می‌شد تشخیص داد که شخصیت اصلی داستان ایستاده یا نشسته است.


بیشتر بخوانید: کوجیما تصاویری مات از عنوان Death Stranding را منتشر کرد


علاوه بر این کوجیما اعلام کرد که این عنوان در حال دوبله به زبان ژاپنی است و تیمی حرفه‌ای در حال دوبله کردن آن هستند.

انتهای پیام/

مراحل پایانی ساخت عنوان Death Stranding

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار