تهیه کننده عنوان Dying Light 2 اعلام کرد، این عنوان به اندازه چند بازی بسته الحاقی خواهد داشت.

بازی Dying Light 2 به اندازه چند بازی بسته الحاقی خواهد داشتبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، عنوان Dying Light در سال ۲۰۱۵ برای نسل فعلی کنسول‌ها عرضه شد. این عنوان که ساخته شده توسط استودیو تکلند است ، ابتدا قرار بود برای کنسول‌خای نسل قبلی منتشر شود اما به دلیل وجود ضعف در این کنسول‌ها در هنگام اجرای عنوان مذکور، سارنده این عنوان تصمیم به عرضه برای نسل بعدی دستگاه‌ها گرفت. این عنوان در محیطی آخرالزمانی جریان دارد که در آن هدف کاربر مبارزه با موجودات آخرالزمانی با سلاح سرد و ورزش پارکور است. این عنوان ترکیب عناوین Dead Island  وMirror’s Edge  ساخته شده است که در آن کاربر باید با انجام مراحل ، XP کسب کند و از این طریق مهارت خود در ورزش پارکور را بالا برده تا بتواند با موجودات آخرالزمانی مبارزه کند.

استقبال خوب گیمرها از نسخه اول این عنوان باعث شد تا سازنده به فکر ساخت نسخه دوم بیافتد و در مراسم E3 2018 این عنوان را معرفی کند. این عنوان نیز در ادامه نسخه قبلی ساخته شده است و تقریبا محوریت آن روی ورزش پارکور است. اما به تازگی خبرهایی از شرکت تکلند منتشر شده است که نشان می‌دهد این شرکت، تمرکز بسیار بیشتری را روی عنوان Dying Light 2 کرده است.

بازی Dying Light 2 به اندازه چند بازی بسته الحاقی خواهد داشت

تهیه کننده عنوان مذکور به تازگی اعلام کرده است این عنوان به انداره چندین بازی محتوا خواهد داشت. کورنل جسکولا در ادامه گفت: این بسته‌های الحاقی دارای حجم زیادی خواهند بود و به همین علت همه‌ی گیمرها اقدام به دریافت این بسته‌ها نکنند و شرکت ما با این موضوع مشکلی نخواهد داشت. وی همچنین تعداد بسته‌های الحاقی را به این صورت تشیه کرد که شرکت ما فکر می‌کند در حال تولید محتوا برای چد عنوان است.


بیشتر بخوانید: شرکت Netflix به نمایشگاه E3 می‌آید


از صحبت‌های تهیه کننده عنوان Dying Light 2 می‌توان برداشت کرد که این عنوان بسیار با دقت ساخته شده است و شرکت سازنده سعی کرده است کوچک‌ترین چیزی را هم جا نیندازد. عنوان Dying Light 2 قرار است در تاریخی نامشخص برای کنسول‌های PS4، Xbox One و پلتفرم کامپیوتر عرضه شود. همچنین قرار است در مراسم E3 امسال شرکت تکلند تریلری از این عنوان را به نمایش بگذارد.

انتهای پیام/

بازی Dying Light 2 تعداد زیادی بسته الحاقی دارد 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار