محمدحسین رنجبران در صفحه شخصی خود در واکنش به نامه حسام‌الدین آشنا به رئیس شورای نظارت بر صداوسیما درباره حجم تبلیغات این سازمان، توضیحاتی ارائه داد.


در بودجه صداوسیما اجبار می‌کنند باید بیش از 2000 میلیارد از آگهی‌ها درآمد کسب شود، بعد نامه می‌زنند چرا تبلیغات زیاد است!به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدحسین رنجبران مدیرکل روابط عمومی سازمان صداوسیما با انتشار رشته توییتی در واکنش به نامه حسام الدین آشنا مشاور فرهنگی رئیس جمهور به رئیس شورای نظارت بر صداوسیما درباره حجم تبلیغات پخش‌شده از آنتن رسانه ملی، توضیحاتی ارائه داد و نوشت:

«در بودجه به سازمان صدا وسیما اجبار می کنند که باید بیش از دوهزار میلیاردتومان در سال را از محل آگهی ها درآمد کسب کند بعد نامه می زنند که چرا تبلیغات این قدر زیاد است!

در این شش سال ابتدا به بهانه برجام و بعدش در فراق ازدست دادن آن آنچنان تولید و تولیدکننده را به فراموشی می سپارند که هرچه می گردیم ازتولید کنندگان بزرگ کشور تبلیغ کنیم یا توانایی تبلیغ ندارند یا عطای تولید را به لقایش بخشیده اند.

آن وقت نامه می زنند که چرا تبلیغات قابلمه و دوش حمام و کفش و ...در تلویزیون زیاد شده !
به خدا راهش این نیست دیگرصدای همفکرانتان هم درآمده است از این همه ناکارآمدی...
صدق الناس را فراموش نکنیم.»

صدق الناس را فراموش نکنیم

صدق الناس را فراموش نکنیم

صدق الناس را فراموش نکنیم

گفتنی است؛ امروز حسام‌الدین آشنا نماینده دولت در شورای نظارت بر سازمان صداوسیما و مشاور رئیس جمهور در نامه‌ای به حجت‌الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای نسبت به آثار سوء حجم فراوان و مکرر تبلیغات برخی کالاهای مشخص که احساس تحمیل بر مخاطبان را دارد، اخطار داد و با نادیده گرفتن نقش دولت در این خصوص، توپ را در زمین صداوسیما انداخت.

انتهای پیام/

برچسب ها: خواندنی ، بهترین ها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
نا شناس
۲۱:۰۶ ۰۳ خرداد ۱۳۹۸
دو هزار ميليارد تومان ( 000 000 000 000 20 ريال ) پولى است كه به قيمت مصرف كننده كالا يا خدمات اضافه ميشود. ايا هيچ توليدكننده از جيب خودش تبليغ ميكند ؟ يا همه هزينه تبليغات را ميكشند روى قيمت جنس؟ احسنت بر مديركل روابط عمومى كه با شجاعت حقيقت را گفت .
Iran (Islamic Republic of)
محسن نوروزی
۱۸:۱۴ ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸
از تولیدات داخلی بگید تا کمتر کارخانه ها بسته شن ..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۲ ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸
يه محصول رو اينقدر تكرار ميكنن كه آدم ديگه اسم اون محصول رو ميشنوه حالش بد میشه
Iran (Islamic Republic of)
ش
۱۵:۱۸ ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸
آقای رنجبران یعنی کسب درآمد به هر قیمتی. !!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۲ ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸
كميت تبليغات آزار دهنده نيست -
Iran (Islamic Republic of)
ناشناسً
۲۰:۴۶ ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸
براى همه ازار دهنده هست براى تو يك نفر ازاردهنده نيست ؟
Iran (Islamic Republic of)
خ
۱۰:۳۳ ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸
نگاه کردن به تبلیغ پفک وسپس و پوشاک و ....چگونه می تواند رضایت مخاطب را تامین کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۱ ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸
چيزهايي مانند لپ لپ چه نقشي در اقتصاد ، سلامتي و پيشرفت كشور داره؟ به غير از اينكه جيب خانواده ها را خالي مي كنه و فرهنگ شانس رو در ميان بچه ها رواج مي ده؟ ولي چندي پيش يكي از موضوعهاي مهم تبليغ تلويزيوني بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۰ ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸
مي گند چيپس و پفك و مواد غذايي كنسروي براي سلامتي زيان آوره ولي دايم در شبكه ها تبليغشون مي كنند.
انواع شامپوها و داروهاي ضد ريزش مو و.....
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۰۸:۵۰ ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸
واقعا دیگه نمیشه تلویزیون دید. شده عین بخت آزمایی یا قرعه کشی پشت صفحه کنار صفحه زیر نویس و ....
دیگه آدم جرات نمیکنه تو نظر سنجی هم شرکت کنه یهو میبینی یه 1 فرستادی 20000 تومن میاد رو قبض موبایلت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۰۹ ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸
خب اون آقايي که مي فرمايد تبليغات زياد است يک راه کسب درآمد به صدا و سيما نشان دهد غير از اين
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۰۸ ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸
من دیگه از بس تلیغ دیدم خسته شدم وکلا تلویزیون رو نگاه نمیکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۲۳ ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸
اکثر تبلیغات صدا وسیما غلو وباواقعیت منطبق نیست؟؟!!!!
تبلیغ اهدای عضو که قبل وحین وبعد ازافطار درهرسه شبکه ۱و۲و۳ ، نمایش داده میشه؟!!! بدترین حس رادربیننده ایجاد می کند؟؟!!! واین کارخداپسندانه راچندش آور؟؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۶ ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸
این پولها کجا میره چرا هیچ نظارتی بر درآمد و خرج صدا و سیما نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۴ ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸
تبلیغات در حد متعادل خوب است، این به آن معنی نیست که در حد افراط، دم به دم، قبل برنامه، وسط برنامه، آخر برنامه، فلان کفش و فلان قابلمه رو آن قدر تکراری، از این شبکه و آن شبکه پخش نمایید که اعصاب مردم به هم ریزد و حتی باعث دلزدگی مردم از سیما شود! هر تبلیغی در حد معقول و متعادل و متناسب، خوب و مفید است، نه مثل آن حلزون و آن رژودرم و .... که تمام شبکه هارو اجاره کرده بودند برای تبلیغات و رو اعصاب مردم راه می رفتند!
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۰۱:۰۷ ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸
واقعا که این تبلیغات اعصاب برای ما نگذاشته همش تبلیغ همش تبلیغهای تکراری .بخدا بچه ی پنج ساله ی من صداش درامده همش میگه بابا شماره ی تهران روبرام بگیربهشون بگم انقد اینارو نشون ندن...خدابدادمون برسه
۱۲
آخرین اخبار