۳۰ میلیارد ریال برای تکمیل زیرساخت‌های ناحیه صنعتی کارگاهی مبلمان نیاز است

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه گفت: اعتبار مورد نیاز برای تکمیل زیرساخت‌های ناحیه صنعتی کارگاهی مبلمان این استان حدود ۳۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه  در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: ناحیه کارگاهی مبلمان استان کرمانشاه که سال ۹۶ در شهرک صنعتی بیستون کلنگ‌زنی شد، هم‌اکنون وضعیت خوبی از نظر فراهم کردن زیرساخت‌ها دارد.

بیژن کردستانی ادامه داد: بخش زیادی از زیرساخت‌ها در این محدوده سه هکتاری فراهم شده است.

وی با بیان اینکه زیرساخت‌هایی مانند آب، برق، گاز و فاضلاب در این منطقه انجام شده، گفت: بخش راه‌سازی، محوطه‌سازی و معابر آن نیز حدود ۳۰ درصد پیشرفت دارد.

کردستانی پیش‌بینی کرد، مابقی کار باقی‌مانده نیز تا پایان امسال به اتمام برسد و تمام زیرساخت‌های این ناحیه کارگاهی تکمیل شود.

وی کل اعتبار مورد نیاز برای تکمیل زیرساخت‌های ناحیه صنعتی کارگاهی مبلمان استان کرمانشاه را حدود ۳۰ میلیارد ریال برآورد کرد و یادآور شد: تاکنون، حدود ۱۴ میلیارد ریال در این ناحیه کارگاهی هزینه شده است.

وی اضافه کرد: این ناحیه کارگاهی می‌تواند به محلی برای تولید و فروش انواع مبلمان تبدیل شود و چندین نفر در آن به صورت مستقیم و غیرمستقیم مشغول به کار شوند.

انتهای  پیام/ز

 

ناحیه کارگاهی مبلمان استان کرمانشاه که سال ۹۶ در شهرک صنعتی بیستون کلنگ‌زنی شد

برچسب ها: صنعت ، صادرات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.