تفاهم نامه همکاری بین سازمان منطقه آزاد ماکو و اداره و میراث فرهنگی و صنایع دستی آذربایجان غربی امضا می شود

جهت حفاظت و مرمت آثار تاریخی تفاهم نامه همکاری بین سازمان منطقه آزاد ماکو و سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی امضا می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،در دیدار سلیمانی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو و جباری مدیر کل میراث فرهنگی استان آذربایجان غربی دو طرف بر حفظ آثار تاریخی و فرهنگی در منطقه آزاد ماکو تاکید کردند.
 
دراین دیدار  سلیمانی با اشاره به پتانسیل‌های گردشگری منطقه آزاد ماکو و اهمیت این حوزه برای سازمان در جذب گردشگران داخلی و خارجی آمادگی‌های لازم سازمان منطقه آزاد در رابطه با کمک به بازسازی و مرمت و احیای اماکن تاریخی و فرهنگی در قالب تفاهم نامه‌های منعقده تاکید کرد.
 
جباری مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان آذربایجان غربی نیز با اشاره به فعالیت در مرمت و احیای بیش از ۱۰۰ اثر تاریخی در سطح آذربایجان غربی گفت: منطقه آزاد ماکو آثار تاریخی و فرهنگی بسیار با ارزشی دارد که برخی از آن‌ها مستلزم مرمت و بازسازی می‌باشد و این سازمان آماده همکاری‌های لازم در این زمینه است.
 
مقرر شد با جمع بندی موارد مورد توافق، به زودی تفاهم نامه همکاری بین سازمان منطقه آزاد ماکو و سازمان میراث فرهنگی و صنایع دستی آذربایجان غربی منعقد گردد.
 
انتهای پیام/م
 

دیدار مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو با مدیر کل میراث فرهنگی استان آذربایجان غربی

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.