جشن ناشنوایان در زرند

همزمان با شب ولادت کریمه اهل بیت، امام حسن مجتبی (ع) مراسم جشن ناشنوایان شهرستان‌های کرمان، راور، زرند و کوهبنان در تالار الماس زرند برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مراسم جشن ناشنوایان شهرستان‌های کرمان، راور، کوهبنان و زرند همزمان با شب ولادت کریمه اهل بیت، امام حسن مجتبی (ع) به همت هئیت ناشنوایان زرند در تالار الماس این شهرستان برگزار شد.

در این مراسم باشکوه که امام جمعه، دادستان، محمد حسین مولا رئیس هئیت ورزشی ناشنوایان استان و جمعی از خیرین شهرستان زرند حضور داشتند، گروه هنری شهرستان بجستان و گروه سرود ناشنوایان زرند با اجرای برنامه‌های زیبا، لحظات شاد و بیاد ماندنی را برای شرکت کنندگان رقم زدند.

محمد حسین مولا رئیس هیئت ناشنوایان استان کرمان در این مراسم گفت: در بین ناشنوایان استان، ورزشکاران بسیار خوبی در سطح ملی داریم که مایه افتخار ایران اسلامی هستند.

وی خطاب به ناشنوایان شرکت کننده در مراسم افزود: از این اتفاق بزرگ به خود می‌بالم و قلبم مالامال از عشق و محبت به شماست.

مولا با قدردانی از توجه مسئولان شهرستان زرند در برگزاری این مراسم، بر لزوم بهره مندی از ظرفیت خیران برای حمایت بیشتر از ناشنوایان و افزایش امکانات در راستای خدمت رسانی به آنها تأکید کرد.

سید مهدی قویدل دادستان عمومی و انقلاب و رئیس هیئت ناشنوایان شهرستان زرند نیز با بیان اینکه ناشنوایان همانند سایر افراد جامعه حق بهره مندی از امکانات اولیه زندگی را دارند، خواستار ارتقای سطح اجتماعی و فرهنگی جامعه در پذیرش ناشنوایان شد.

وی اشتغال پایدار را از مهمترین دغدغه های ناشنوایان این شهرستان دانست و بر لزوم توجه جدی به رفع مسائل و مشکلات این قشر تاکید کرد.

در این مراسم که با ضیافت افطاری همراه بود، از زینب گلستانی دروازه بان تیم ملی فوتسال ناشنوایان و همچنین از برترین‌های ورزشی ناشنوایان و خیرین با اهدا لوح تقدیر و هدایایی تجلیل شد.

انتهای پیام/ب

مراسم جشن ناشنوایان در شهرستان زرند برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار